Wednesday, August 6, 2014

Eul eu

Nu stiu, eu mai vorbesc uneori de amor, adica de iubire, ca e a fiintei, ca e a fizicului, tot amor este..Dar nu zic asa ca sa nu adorm, sau ca n-am ce face..Zic pentru ca e transformat intr-un cliseu repetat la infinit in mod idiot..Amorul nu e ce cred altii despre el, ci e ce ai trait, si simtit doar tu, in lumea asta..
E atita ura si mizerie peste tot, ca nu mai stii ce sa crezi..Imi e asa o scirba de toti, si de toate, oricare, si oricum..Atita ipocrizie, pomposenii, stupiditati spuse cu toate gura, atitea manifestari ale unor false sentimente, ca iti vine sa fugi, si sa te izolezi..Sintem zilnic ingropati in pretinse atitudini altruiste, in zimbete de plastic, in intelegeri simulate de carton, goale de orice semnificatie..Si la toate tre'sa reactionam identic, adica sa ne prefacem ca traim si noi teatrul asta ieftin..
De asta mi-e sila de socialul asta modern, si ma refugiez in propriile lumi..In fine..
Ne traim viata cum putem, si ne ingramadim in micul timp liber toata fiinta noastra..
Azi o sa trebuiasca sa ma barbieresc, sa mai spal rufe, ca miine la job sa apar asa ca un angajat firesc, si care isi face modelele..Si asta in ciuda faptului ca mi-e cam greatza de toti, si de tot sistemul lor..O fac pentru un salariu, si ca sa simt ca traiesc si eu intr-o realitate pe care inca-cred ca o pot intelege..

No comments:

Post a Comment