Sunday, August 17, 2014

Planeta maimutzelor

Yo, vorba lui Rocky, nimic mai dezgustator si sinistru ca prostia in starea ei pura..Ramii masca, la ce vezi.. Si asta dupa ce ti-ai dat seama cam cit de jos pot sa fie toate..
Bun, sa nu ne ambalam..Si totusi, chiar asa? E absolutamente uimitor, tot..
Incerc sa-mi revin..Totusi, ar trebui si prostia asta sa aiba o limita..Una legala..Pentru ca nu poti chiar asa, oricum sa ti-o exhibi, in social..E inuman..Si populatia ar trebui protejata, cumva..
Desi, cumva, poate ca prostia e a mea, proprie, pentru ca m-am lasat dus de val..Recunosc..Imi asum..
Mai nene, citi timpiti in libertate..E un risc social, pina la urma..Ma rog..E totul parte din mizeria pe care sintem obligati sa o acceptam, pentru ca traim printre exemplare din astea..
In fine..Cine dracu se cred astia, si astea? Eu deja am alergie la indivizii astia descompusi si care exista ca un fel de parazitzi sociali..Nu-mi e in natura sa ma cobor la mizeria lor, dar citeodata imi vine sa-i iau la pumni..
Mai nene, ce vina am eu ca sa trebuiasca sa suport in societate, cind si cind prezenta unor maimutzoizi din astia? Pentru ca nu numa' ca nu inteleg o iota, da's foarte fericitzi si stupido-haotico-agresivi, ca te iau durerile de cap si de stomac numa' cit le vezi meclele si gesturile shocant-repezite..
Si e cum e, da e multzi de tot, nene, ne asediaza..Oleleu, vai de viata noastra sociala, ca e din ce in ce mai nasoala..Acuma mi-ar fi perfect paralel daca as avea optiunea sa-mi fie indiferentzi..Decit ca, na..
PS O chestie nostima..Acuma au aflat si prostii ca desteptii rid de ei, si simuleaza si ei cum ca ar ride de altii mai prosti ca ei (daca or exista)..E un spectacol, ooooo..

No comments:

Post a Comment