Sunday, August 10, 2014

Repere artistice

Fiecare vede frumusetea in felul lui, e adevarat..Dar eu cred ca, pina la urma, arta trebuie sa fie un frumos elaborat, care sa te inspire, sa te puna pe ginduri, si sa-ti dea sperantza..Adica sa te faca sa simti cum inaltul ala frumos, de sus, se coboara in tine, iti loveste simturile, si te face mai bun..
La mine, nu stiu, toata lumea asta urita dimprejur atit de socanta mi-a adus o deziluzie depresiva..Si am vrut sa o contracarez cu ceva cu ce am putut, ca sa nu ma las depasit de atita mizerie, si am zis, bine, daca nu gasesc imprejur armonie si echilibru, atunci hai sa incerc sa o construiesc eu, dupa mintea si imaginatia mea proprie, si care sa ma reprezinte..Si m-am adunat, am reunit tot, si am inceput sa construiesc curbe.. Stiu ca nu sint atit de elaborate artistic cit ar trebui, sau ceva, dar ele sint absolut sincere si deschise, si sint facute ca sa determine o regenerare a spiritului, pe cit posibil..Pentru ca avem nevoie de asta, mai ales astazi, si mai mult decit oricind..Stiu ca fiecare avem repere, amintiri, lucruri traite demult de care sintem legati sufleteste, dar merita sa incercam aventuri artistice noi, ca sa simtim ca traim..
E multa frumusetze pe lumea asta, inteleasa de noi, sau nu..Dar ea ramine ca sa ne faca sa ne dorim sa visam la unele lucruri ce vor veni..
Daca ar fi dupa mine, as face 1 miliard de tablouri din astea virtuale..Totul e sa stiu ca sint oameni care vad ceva in ele, sau altceva..Oameni care imi si spun daca efectiv le-a placut, sau nu, sau de ce, cum, in ce fel le-a placut..Pentru ca nu am avut deloc feedback..Nimeni n-a zis absolut nimic, si ma simt ca la job, adica am facut multe proiecte, ele s-au construit, si nimeni n-a mai zis nimic, pentru ca, pare ca au functionat foarte bine..
In fine, fiecare are propriile repere artistice..

No comments:

Post a Comment