Thursday, August 14, 2014

La mare

Beton, prezon, pampon, sifon, somon, breton, iguanodon..Toate se termina in on, si le-am insirat ca sa vedem ca-cuvinte total diferite intre ele au ceva comun..Asa cum e si ceva comun intre noi si oricine.. Decit ca ceva-ul ala variaza de la mic-mic, pina la mare-mare..Ma rog, mai degraba comunul intre noi si restul lumii e de natura general-umana, si mai putin se refera la fiinta noastra psiho-afectiva..Pentru ca cu cit inaintam in cunoastere, cu atit mai putini sint oamenii cu care sa putem comunica..Ma rog, asa e lumea..Si asa va fi..
E inca vara, frumos, soare, cald, vreme de luat vacantza, de stat pe nisip, de facut o baie in mare, de lenevit maxim, facut orice, oricind, cu oricine, ca e fara program:) Liniste, si libertate, adica..
Cind eram pe plaiurile natale mergeam la mare in vacante cu ai mei, ca singur nu aveam cu cine.. Si stateam la cort ca blabla, hotelul era scump, si-ti impunea si sa maninci mincarea lor nasoala si scumpa..In schimb aveam libertate..Adica sa merg cu ai mei la namol, dimineata, si dupa-masa la plaja..Ca na, daca n-ai bani, si depinzi de parinti, cam cita libertate iti permiti, oare? De fapt, cred ca eram liber sa-mi aleg ce sa maninc la plimba tava, ca asa se numeau, si acolo era un extaz..De fapt ateptai la coada, in toate mirosurile alea amestecate, ca-cind puneai mina sa maninci le infulecai imediat, ca aveai stomacul pregatit..Si erau bune, gatite la cazan, cum erau..
Acuma, bine, in mintea mea eu am fost liber tot timpul, si nu am considerat ca impunindu-mi-se ceva trebuia neaparat sa fiu dependent..In nici un caz..Pentru ca si eu acceptam asta, adica acceptam un fel de program, dar aveam deschise multe variante..Ma rog, variante in limita posibilitatilor vremurilor alea imbecile..
De fapt cred ca libertatea pe care o simteam era mai mult legata de libertatile celorlalti, pentru ca toti erau mai veseli, mai vorbareti, si mai deschisi, fata de fiintele monotone pe care le vedeam de obicei intr-o lume gri si stupid-anosta..Si asta pentru mine era enorm de mult..Ca si pentru ceilalti..Veselia, si atmosfera valorau enorm, si ii vedeam cum toti devin acolo, pe loc, mai umani..
Am facut vacantele la Eforie Nord..Celelalte statiuni nu le prea cunosc..Acuma vad ca e la moda Mamaia si Vama Veche..E bine..Habar n-am cum e in Vama..Folclorul zice ca e mai boema treaba, cu mai multe contacte umane adevarate, cu lume mai deschisa..E posibil, trebuie verificat..A, plus ca se poate face si nudism, iar asta e super, mai ales ca inainte era interzis..Da' tre'sa fie amenajate locurile astea, ca in west, si, cine vrea se duce acolo..E distractiv si sanatos, iar nudistii sint mult mai draguti, cred..
Ceeee frumos e la mare..Sa stai tu pe plaja, cum vrei, in fundul gol chiar, si sa te simti liber..Sa maninci cind vrei, sa dormi cind si cit vrei, si sa faci absolut orice..
Beton, prezon, pampon, etc..As merge si io la mare..Ca acolo e frumos..

No comments:

Post a Comment