Saturday, August 30, 2014

Stari galactice

Cred ca tuturor ne place puterea..Adica puterea care cuprinde capacitatea, constructia, comunicarea, si elaborarea a ceva..Ceva care e diferit, de la om la om..Unii cauta puterea de a putea cumpara orice, altii de a conduce, altii de a face ceva care sa le aduca admiratie, recunoastere, etc..Eu sint inginer, si pentru mine, a fi cu adevarat puternic inseamna sa construiesc ceva care sa functioneze..La fel sint si artistii..Si, daca stai sa te gindesti, cam asta inseamna, de fapt puterea autentica: sa faci ceva atit de concret, solid, si adevarat, ca sa atragi acel gen de admiratie neconditionata..Si asta chiar daca nu vine nimeni la tine sa-ti ceara autografe:)).. Dar simti printre rinduri cum, in unele accese de sinceritate, iti mai spun unii chestii placute:)..Si asta iti da o energie de aia uriasa, ca si cind te-ai fi conectat la o sursa universala..
Eu cind ascult o muzica buna, cind maninc ceva incredibil de gustos, cind am o conversatie plina de idei, cind citesc ceva incredibil, cind imi retraiesc amintiri, cind scriu la posturi pe blog, simt o incarcatura uriasa de energie, si un fel de stare de zbor printre toate galaxiile..
Nu stiu daca e ceea ce e definit prin "catharsis", pentru ca poate e mai mult decit o eliberare, in fine, tot ce se poate..Si n-ar fi rau sa incerce toata lumea starea asta..Sigur, daca am incerca sa o punem in cuvinte ar insemna ca sa scriem continuu, pina la sfirsitul vietii, si n-am mai avea timp sa o traim efectiv..
Cred ca asta e esenta vietii..Capacitatea ta proprie de a simti cum lasi in urma tot, si iti dezlantui intr-o libertate infinita toate fiintele din tine..
Unii considera energiile astea legate de religie, Dumnezeu, rugaciuni, etc..Aici e o mare pacaleala..Sigur, avem libertatea de a alege sa asociem capacitatile noastre interioare de o existenta divin-superioara, ca sa ne explicam, intr-un fel, ce simtim, si ca sa stim, ca in ce traim nu sintem singuri..E uman, dar profund subiectiv.. Dar, daca ne face bine, sigur, e ok, dar chestia e, ca ce ne face pe noi sa ne simtim bine sa nu impunem si altora ca filosofie de viatza..Ca nu e corect..
Mi se pare geniala incercarea asta de a explica, desi, evident ca nu e noua, au spus-o inaintea mea multi cu mult mai destepti..Da eu am zis-o cu cuvintele mele..Am si eu merite, mai, pai, na, altfel cum:)) Si, ca premiu meritat, o sa ascult acuma Stairway to Heaven de domnii de la Led Zeppelin, dupa care un concert al lui Pink Floyd din Pompeii, orasul conservat din perioada de glorie a Imperiului Roman..

No comments:

Post a Comment