Saturday, August 23, 2014

Priviri nocturne

Cel mai bine e sa iti faci tu singur drumul tau, functie de ce, cum, cit stii, si de ce poti sa inveti..Sa mergi singur inainte, orice ar fi..Si sa cauti satisfactii in toate, sa te auto-educi ca sa te poti depasi, si sa fii suficient de flexibil cit sa poti gasi satisfactii in alte joburi pe care chiar sa ti le doresti..
Cred ca sint cel mai singur om din lume:)) Desi nu mi-am dorit asta, dar asa s-a intimplat..
In fine..Toti sintem intr-o singuratate mai mult sau mai putin absoluta..Chestia e sa intilnesc un alt om la fel de singur, si atunci o sa ma simt ca empatizez:)) Pentru ca mi s-a parut ca toti prefera sa faca compromisuri infinite, decit sa-si asume..Si-i vezi cum se chinuie in tot felul de relatii esuate..Mai esuate decit balenele de pe plaje pustii..
Rahat pansat..Multi nu cunosc, de aia accepta..Si-si traiesc toata viata asa, cu miliarde de frustrari, pe care le considera ca asa trebuie sa le fie..Si cind vorbesti cu ei, aproape ca-ti explodeaza in fata, cu toate.. La inceput te sperii, si te insingurezi, dar apoi iti dai seama ca ei au probleme..Cel mai sanatos e sa fugi de ei, sa demarezi repede, si sa-i uiti, la fel..Altfel te incarci cu ceva artificial..Si iti devine o latura blocanta-blocatoare a fiintei.. Ori nu prea poti sa traiesti asa..Pentru ca nu e din tine..Si daca ai aduna toate limitarile astea venite de la toti te-ai trezi izolat de realitate..Iar asta e o dileala pe care trebuie sa inveti sa o recunosti, si sa o izolezi..Si sa o indepartezi, cit, si cum poti..Altfel o sa te limiteze sau chiar sa te traga inapoi..
Spun astea ca sa ne fie de invatatura..Si sa fim atenti..Eu vorbesc din experienta, pentru ca mi-am luat-o de la toti, si am vazut ca nu pot avea incredere in absolut nimeni..Absolut nimeni..Toti, fara exceptie, mi-au tras-o direct, sau indirect..De asta mi-e cam sila de relatiile astea inter-umane, care se presupune ca ar trebui sa existe..In fine..Au si relatiile limitarile lor..
E acelasi bilci..Multe pacaleli venite de la ceilalti..Totul e sa nu aplicam aceleasi metode pentru noi insine.. Adica macar fata de noi sa incercam sa fim sinceri..Cit putem..

No comments:

Post a Comment