Saturday, August 23, 2014

Pavarotti

E bine sa incerci sa te imprietenesti cu tine insuti, atunci cind ai vazut ca ceilalti sint cum sint.. Si sa te uiti in oglinda, sa-ti vorbesti, sa te inregistrezi, sa te atingi, sa te simti, sa constientizezi ca tu, si numai tu iti esti singurul om cu care ai comunicat direct, si la obiect..
Pina la urma asta e destinul oricarei fiinte, cred..Sa existe prin ce e ea insasi..
Vezi, daca vrei sa simti ceva, trebuie sa mergi cit mai aproape de esentza lucrurilor..Sa cauti totul acolo unde e el creat si simtit, de fiinte autentice..Doar acolo gasesti ceea ce e fundamental..
Am vazut un interviu cu Pavarotti, asa discuti generale despre viata, alternate cu exemplificari cintate..Mie Pavarotti mi se pare cea mai adevarata voce care a existat vreodata pe Terra..Si asta se vede usor punind in paralel tot, cu toti, oricind, si oricum..Atita claritate, expresivitate, atita placere in a asculta ceva cintat de cineva si care iti merge direct in suflet, e unic..E ca si cum imi cinta doar mie, si imi spune cu sinceritate tot, asa ca unui prieten..
Toate vocile astea de acum nu se compara cu el..Imi lipseste, desi nu sint un ahtiat dupa muzica clasica.. Stiu, ma duc pe youtube si mai ascult inregistrarile..
Pacat ca fiinta asta a noastra e atit de fragila..

No comments:

Post a Comment