Monday, August 4, 2014

Lumea versiunilor


Traim pe apucate, in viteza, versiuni pe care le acceptam rapid, mai bine zis le apucam, si le luam cu noi, fara sa stim exact ce sint, cum functioneaza, ce e cu ele..Vedem dupa un timp daca ni se potrivesc, iar, daca nu le aruncam, si luam altele..
A trecut si weekendul asta, si tot cu muuuulta plictiseala, ca pe net n-am avut ce sa citesc interesant, am revazut chestii mai vechi, nu am mai avut rabdare sa revad niste filme clasice, asa ca am tot cautat ceva, si n-am gasit, pina la urma, cam nimic nou..De parca lumea a stat pe loc..Sau de parca in afara de monstruozitati, accidente, cata-clisme, nenorociri, tragedii, canicule torido-sahariene, toate cu cit mai multi morti si raniti, nu s-a mai intimplat absolut nimic notabil, ci doar stupizeniile si stupiditatile stuipate (:)) de stirishtii semi-analfabeto-agramati rataciti pe la posturile tv ratacite si ele in tranzitie..Sau ceva..Bai nene ce timpenii au curaj astia sa dea ca stiri..Timpenii din ce in ce mai mizerabile, ca vezi ca le coboara continuu nivelul, de te gindesti ce o sa mai inventeze..Da cre'ca populatia e de vina, ca e prea educata, si se plictiseste la emisiunile technico-stiintifice, sau de cultura, toti is atit de destepti ca nu mai au ce afla in materie de spirit, si de aia se uita la manele si atrocitatzi, ca sa le inteleaga sensurile, sau ceva..
La TVR cica au intrat emisiunile in vacantza, si dau reluari, buna treaba, dupa ce ca-s depasiti de social, is si fuduli, ca ei iau bani de la stat, oricit de nasol ar lucra, acuma cica-i restructureaza pentru ca prea au exagerat cu angajarile pe pile (era sa zic pule), asa ca valea, si-un praz verde, vrem sa vedem ceva din secolul asta nu din alelalte dinainte..Se duc pe ripa toate, pentru ca societatea e si ea depasita, nu cauta nimeni solutii de iesit din criza, toti se ascund, fura, si o lalaie, ca sa treaca timpul..
Si vremurile astea sint de vina, ca toti tre'sa invete mult si sa se specializeze bine, altfel nu-i angajeaza angajatorii, si invatza decit din domeniile lor, dar absolut nimic din altceva, si de aia sint considerati prosti, pentru ca nu stiu din altele..Asta e, toti sintem geniali pe domeniu, si retardati in rest..In fine..
Miine e marti, iar incepe o saptamina, iar ma trezesc dimineata si o sa fiu chior de somn toata ziua..Da nici in timpul liber nu e bine, ca n-am ce face, mai bine la job pina la urma..Sa vedem ce o sa fie miine, cre'ca termin pro-ectu trecut, un zid puzzle, dupa care sa vedem ce primim nou..Si uite asa se mai duce o zi din timpul atit de pretios al vietii noastre..
Ce fain ar fi sa poti lucra de acasa, da sa incepi asa, cind ai chef, nu sa trebuiasca sa te trezesti cu noaptea in cap, ca doar s-a dovedit ca nimeni n-are randament dimineata..
Eu ma plictisesc fffff repede daca nu e ceva captivanto-interesant..Si cre'ca o sa mai schimb ceva companii pina ies la pensie, ca n-am rabdare cu toate idioteniile, si nu suport rutina, imi trebe ceva nou tot timpul.. Mai vedem, poate se dezvolta intre timp mai mult 3D printingul, si atunci o sa fie nevoie de designeri ca de aer, ca-s miliarde de aplicatii, dar pina atunci mai trece timp..O chestie interesanta, eu pot sa fac modele 3D la absolut orice scara, de la nano-chestii pina la chestii uriase, la mine nu conteaza scara la care lucrez, poate fi oricare, pe mine doar forma ma intereseaza, constructia in sine, complexitatea formelor..Decit..
Am mai vazut pe net niste concepte de yachturi, masini, motociclete, avioane, etc, acuma toate parca-s nave spatiale, nu le mai deosebesti intre ele, plus ca apar masinarii noi tot timpul..Da' io mai visez la un sofer robot, ca sa nu mai trebuiasca sa conduc masina dimineata cind sint somnoros..Bleah..Na..O saptamina usoara imi doresc, si va doresc tutulor..A bientot..

No comments:

Post a Comment