Saturday, August 23, 2014

Jocuri artistice

Bai nene, ori am io prea multa imaginatie, ceea ce nu cred, ori multa lume are prea putina imaginatie..M-am uitat asa la unele poze artistice, pe net..Sint spectaculoase multe dintre ele, dar sint seci, reci, si destul de cretine, de parca ar fi facute de robotzi pentru robotzi..Nu au nimic uman in ele, nu au sensibilitate, stil, elegantza, ceva care sa te inspire..La fel si nudurile pozate, parca-s statui pictate..Incearca ei sa mimeze ceva profund prin jocul de lumini si culori, care, zic iar, arata spectaculos, dar acelasi sec..Sint numai forme elaborate, si complet goale de contzinut..Ce rahat de arta e asta bre? In fine..
Ma gindeam sa ma apuc si eu de pozat, dar nu prea ma pasioneaza asa..Desi daca as incerca, probabil ca ar iesi ceva, dar nu le am cu reglajele alea ale aparatului..Dar as face poze cu mult mai interesante cu corpul uman, pentru ca omul poate fi redat in forme absolut-incredibil-de-sublime, cred, da trebe ochiu' de artist autentic..Ca in orice arta, na..Poate ar trebui sa incerc, desi nu am studiat arta profesional, ci doar ca amator, asa, pentru mine..
Eu am zis de mai multe ori in multe posturi despre nuduri, nudism, etc..Dar ma refeream la nudurile artistice nu la balariile comerciale..Poate ca ar trebui sa incerc, desi modelele de pozat sint scumpe ca pret, pe urma te mai costa si technologia, plus iti trebuie un timp de studiu, etc..Sint mai multe..Sa vedem, ne mai gindim..
Cel mai interesant lucru din lume mi se pare sa te joci, asa cu toate..Cu cuvintele, imaginile, gindurile, sentimentele, cu tot ce simti ca iti da placere estetica..Un artist autentic si profund, e ca un copil care combina elementele din realitate in alte feluri..Si asta surprinde pe toata lumea..Chiar si pe el, poate:)

No comments:

Post a Comment