Friday, August 29, 2014

Treceri deveniri

Noi traim in lumea asta, pe care am primit-o de la ceilalti, dinainte..Si ne adaptam la ea, din mers, considerind demersul asta ca fiind doar al nostru, asa cum plecam de la un dat care exista, si ne construim existentele imprejur..Privind, analizind, gindind, imaginind..Sintem ce reusim sa fim, luptind cu toate provocarile..Si reusim ceva, putin, si ne imaginam invingatori..Si continuam asa, crezind ca sintem atit de adevarati, si unici..
Uneori, cind ne despartim de o relatie esuata ni se pare ca lumea se sfirseste..Si ca nimic, nicicum nu va mai fi asa ca pina acum..Nestiind ca lumea asta, de acum e o suma de destine care au trecut exact prin aceleasi transformari..Ne repetam si noi, vietile, pina la urma..
Cred ca mi-e dor de amintirile frumoase..Ca sa uit tot trecutul asta nefericit al lumilor care au fost..Vreau sa mai fiu naiv, chiar prost, si sa gresesc ca un idiot, asa cum am facut-o tot timpul..Si sa-mi traiesc profund toate identitatile..Desi, parca, acuma, nu mai are farmecul ala de atunci, pentru ca acuma sint omul asta maturizat..Acuma m-as retrai cu gindurile si experientele care mi s-au parut mai adevarate..Desi..
De multe ori ma mai gindesc la trecut, si stiu ca, din locul in care sint nu as mai retrai la fel..Pentru ca mi s-ar parea plictisitor, ca si cind as revedea un film fabulos, dar pe care-l cunosc pe de rost..Si nu ar mai fi la fel, nici pe departe..As vrea sa retraiesc altfel, nu cum a fost, in nici un caz..Pentru ca eu acum sint altul..
Cred ca trecutul are farmecul lui, cu toate amintirile exotice si unice, de atunci..Dar acum parca vrem sa traim experiente la nivelul fiintei de acum, al celei care sintem, efectiv..Maturizate mai mult sau mai putin.. Si nu stiu daca asta chiar inseamna ca am imbatrinit..E mult de spus, pentru ca fiinta interioara intinereste parca, pe masura ce timpul se desface in tot felul de experiente exotice, cred..

No comments:

Post a Comment