Saturday, August 23, 2014

Subconstient

Noi sintem fiinte cerebrale, care isi traiesc cerebral-subiectiv viata, care au legaturi afective, si care "simt" si se adapteaza continuu, comunicind si elaborindu-ne metodic..Sintem intr-un contact permanent cu tot ce ne inconjoara, si schimbam tot timpul idei, si sentimente legate de idei, trairi, senzatii, etc..
Dar avem inauntrul nostru un subconstient propriu, care s-a construit singur..Acolo e, pentru noi, camera comorilor, pentru ca avem toate valorile adunate, si ordonate ierarhic, sa zic asa..E ce sintem..E laboratorul intim al fiintei, pentru ca acolo se elaboreaza intuitiile, ideile, rezultatul simturilor, etc..
Nu stiu, eu de multe ori mi-am reorganizat subconstientul, cu buna stiintza, atunci cind simteam ca trebuie sa o fac..Si asta a fost cind a trebuit sa gasesc solutii..Dar mi-a prins foarte bine, pentru ca acele solutii de care aveam atita nevoie, doar subconstientul mi le-a dat..Si solutia a fost un fel de rezultat bun, dupa o munca uriasa purtata de mine, cu mine, in care m-am interiorizat ca sa ma determin..Pentru ca mi-am dat seama ca daca subconstientul meu nu evolueaza atunci nici eu nu am sanse sa evoluez..
Vezi, viata e o adaptare continua la tot felul de schimbari..Si ca sa reusim sa ne adaptam trebuie sa muncim mult cu subconstientul..Adica cu fiinta adinca din noi..E simplu, in aceeasi masura cum e de complicat..

No comments:

Post a Comment