Saturday, August 2, 2014

Lumea evolutiilor


Toti avem limitarile proprii..Si limitarile astea nu lasa deschise decit anumite cai de comunicare..Asa ca privim, vedem, percepem ce ne e accesibil..Restul, lumea, toate pot fi absolut oricum, si oricit de elaborate, daca nu se incadreaza in modelul nostru mental e automat respins..Si asta se aplica atit de bine la manageri, o, da, pentru ca toti par atit de handicapati, saracii de ei..Ca te miri de cum ar putea conduce ceva, cind ei nu prea inteleg pe ce lume traiesc..Si vitele astea iau decizii care te pot afecta pe tine foarte direct..Esti la mina unor semi-analfabeti, pentru ca educatia lor e o comicarie, si capacitatea lor o aiureala de bilci.. Sint atit de prosti cum e greu de intilnit altundeva, incit te miri cum, in secolul asta, aia care conduc sint fiinte cretine si razbunatoare..Greu de crezut ca asa exemplare au putere de decizie..
In fine, am vazut multe, dar toti astia mi-au facut asa o scirba..Toti rahatii astia au o putere pe care nu o merita.. Asta ca sa nu spun mai multe, despre secretare care pot sa elaboreze decizii, si sa influenteze sefii, care, si ei, seamana cu..Nu stiu..E totusi jignitor pentru secolul asta..

Da, e mult adevar spus in rindurile despre calitatile si defectele unor conducatori, oricare ar fi fost ei.. Pentru ca prin ceea ce fac, ne decid vietile, si nu e sanatos sa fii condus de un bou, doar pentru ca e suficient de abil sa-si creeze o imagine falsa pe care sa o creada ceilalti..In fine..
In ultimul timp am tot scris despre mizeriile astea sociale, despre oameni, stiluri, mediu, si despre defectele lor, si nu stiu de ce am facut asta, ca doar nu-mi plac deloc, chiar daca poate sint mai imediate, si mai cautate..Am recitit din primele mele posturi, acolo era mai altfel, nu stiu, mai multa naivitate, sa zic asa, dar si gindurile mai interesante, si mai de meditat..Cred ca am involuat, sau ceva..Sau poate am devenit mai realisto-plictisit, si mai fusherist, adica na, nu neaparat mai prost ca in trecut, ci mai delasator, lenesh, si cautator mai degraba de realitati concrete decit de unele imaginare, pentru ca cele concrete sint mai tangibile, si cind scrii despre ele ai si un fel de mic document istoric despre evolutia ta personala..Adica ai reperele spuse concret..
De fapt io cred ca m-am cam separat de lume, de mult timp, dintr-un moment pe care nu-l pot fixa exact, in timp, in care am realizat ca intre adevar, iluzie, si realitate sint bariere mari, si ca toate sint destul de diferite.. Probabil ca atunci am si iesit din copilarie, si asta cam prin liceu parca a fost, pentru ca imi amintesc cit de greu imi era sa-i suport pe toti, cu toate timpeniile lor agresivo-salbatice..In fine, lucruri trecute, de care imi amintesc asa ca sa inteleg cine sint, si de ce sint asa, si nu altfel..
In weekend ma cam plictisesc, pentru ca imi lipsesc modelele de construit, dar folosesc tmpul asta ca sa ma introspectez, sau sa-i inteleg pe altii, care, cum apare cercetabil..E interesant, cred..
Dupa introspectii am vazut ca ma plictisesc foarte repede, dar nu pentru ca-s labil si n-am rabdare, ci pentru ca ce gasesc pe net ca info e complet stupid, si diliu..Unde sint toate chestiile alea stiintifico-technico-filozofico-fantezisto ultra noi, si care ma uimeau? Si asta acuma, in epoca asta descoperirilor pe banda rulanta, a netului, a comunicarilor de tot felul, a inventiilor, etc..In fine..
Cami zicea de Tetris, si mi-am adus aminte ca-mi cumparasem la putin timp dupa ce emigrasem un tetris de buzunar, micut, cu ecran minuscul, cu cristale lichide..Mama, cit am jucat, a fost ceva incredibil, aveam recorduri peste recorduri, visam si noaptea cum sa invirt in aer piesele ca sa le plasez "optim"..Dupa aia facusem o fixatie pe Freecell, pe comp, si aici recorduri, pe urma Pinball, sau Puzzles pe http://www.jigzone.com/ dupa care m-am mai calmat si m-am orientat pe design.. Chiar oare ce jocuri inteligente mai sint acuma? Ca or fi evoluat si ele, cred..

No comments:

Post a Comment