Wednesday, August 6, 2014

Salutari din viitor

E liniste in birou..Abia am ajuns, sint un pic transpirat dupa ce am facut tot efortul asta de trezit, spalat, facut sandvichul, condus, parcat, mers pina la birou..M-am asezat, am dat drumul la comp, bagat passwordul, aparut peisajul fabulos de fundal, deschis programul, modelul, gindit un pic, apoi mai mult, apoi am inchis ochii ca-mi era somn, zic sa stau 1-2 minute sa-mi revin..Mi-am propous de mult sa gasesc o metoda de odihna rapida si profunda, cum fac yoghinii, am mai reusit un pic, dar mai am de lucru..
Am intrat in subconstient..E un peisaj SF, de noapte, luminat de luna..Aceiasi liniste eterna..Nu e nimeni, si nici nu pare ca ar putea fi..Totul arata ca o baza martziana parasita..E mai multa liniste decit intuneric, ca il acopera complet..Sint in acelasi univers inchis, parca..Deasupra se vede Calea Lactee, ca o spinare luminoasa a cerului, care sustine toate stelele..Bratele Galaxiei noastre spiral turtite, privite pe cant..Calea unui drum alb de culoarea laptelui, stralucitor, si aproape stabil..Parca totul a ramas asa de cind lumea, blocat de invidia timpului..E bine..Mai stau un pic si ma trezesc sa-mi reiau lucrul..
Deschid iar ochii..Lumina multa, monitorul, modelul meu deschis..Doar ca ceasul de la comp imi arata o ora dilie..N-avea cum sa treaca atita..O fi o eroare..Verific data, e undeva peste 15 ani...Ce ma???? M-am timpit?
Ma ridic, ies pe hol sa ii intreb pe colegi daca a fost o pana de curent si s-a dat sistemul peste cap..Lumea e cu totul alta, nu recunosc pe niciunul..Ce dracu e asta? Am dormit 15 ani? Si cum naiba de-s tot aici? Colegii ma saluta, le raspund, par sa ma cunoasca..Ce aiureala, pare ca am calatorit in timp asa, fara sa-mi dau seama..Hahaha, sa ma uit la contul meu din banca, o fi unul baban acuma..Sper..
Cred ca am alunecat intr-un timp paralel in care era o gaura de vierme temporala, si am iesit..Da cum naiba de am trait tot timpul ala, ca nu-mi amintesc nimic..Naiba stie..Deodata ma fulgera un gind..Sa vezi ca am si imbatrinit..Ma duc la baie..In oglinda imi vad tot fatza mea..Nu se poate..
Ma gindesc la cum s-o fi schimbat lumea din afara..Sa vezi acuma technologii..Da' parca n-am curaj..Ma intorc la birou..Toate sint la fel..
E bine..Oare daca adorm iar, o sa ma trezesc tot asa, in viitor? Ca in trecut nu vreau..Mai bine n-adorm deloc pina nu-mi dau seama ce s-a intimplat..De fapt, acuma, orice s-ar fi intimplat, imi pare bine ca am putut sa sar peste timp, ca nu oricine are norocul asta..Ce chestie..Daca povestesc cuiva ceva din toate o sa zica-ca-s nebun..Si decit numa asta nu-mi lipsea..Mai bine tac, si simulez ca nu s-a intimplat absolut nimic.. Intre timp ma mai informez cu toate, ca sa nu par un primitiv:)
Acuma voi sa nu credeti ce am scris, ca nu vreau belele..Ziceti si voi ca e fantezie..Ca am visat..Bai da ce chestii noi primprejur..Na, o sa incerc sa descriu realitatea sa vedeti si voi cum o sa fie in viitor.. Eu sint absolut uimit..Am de descoperit, nene..
Toate bune, si salutari din viitor!

No comments:

Post a Comment