Sunday, August 10, 2014

Neschimbari

Am o dilema, daca pot casa zic asa..Adica na..Bine, acuma, intr-un fel realist vorbind e explicabil..Numa ca mentalul nostru vrea ca sa fie, cum sa zic, sa fie mai altfel, adica nu tot timpul la fel, sau ceva..
Am vaz't iar Steaua fara nume de Mihail Sebastian, si a fost asa cum m-as fi intors in timp, si m-as fi intilnit cu cel care eram eu atunci, am fi discutat, si as fi ajuns la concluzia ca fundamental vorbind nu m-am schimbat mai deloc..Asta teoretic, ca practic, na, am trecut prin ceva-citeva-multe experientze..Bun, dar asta e firesc, pentru ca toti ne schimbam, desi nu ne dorim uneori, si ne mai intoarcem printre amintiri..Asta e una..
Alta chestie e, ca, dom'le in piesa aia de teatru toate-s la fel..Mona se intilneste iar cu Miroiu, el iar ii povesteste despre stele si galaxii, Udrea iar n-are corn englezesc, oraselul ala arata la fel..Si la final ea pleaca iar, si el ramine la fel de singur..Si pariez ca daca vad iar piesa, exact identic, pina la detaliu infinitezimal, vor fi toate..Adica e ca si cum piesa aia e blocata in timp..
Bine, acuma or mai fi variante modernizate, da' originalul e acelasi..De fapt, na, asa poate ca tre'sa fie, pentru ca si celelalte..In fine..Io stiu ca totul e relativ, asta e universal, adica toate se transforma..
Decit ca, pare ca unele lucruri ramin asa cum au fost..Si na, asta e, norocul lor, ca sa nu le afecteze timpul..

No comments:

Post a Comment