Saturday, August 23, 2014

Seara de vara cu vise zburatoare

Cred ca am imbatrinit, sau ceva..Adica sigur am mai imbatrinit, ca ma manifest mai direct, si mai sec..Nu mai suport mizeriile si prostia, si reactionez brusc la ele..Nu mai am tolerantza fata de nici un fel de timpenii, ca mi-a ajuns..Gata, sint mai dur de acuma inainte..Care mi-o trage o sa si-o fure repede si degraba.. Imi bag picioarele, ca mi s-a acrit de citi cretini am intilnit..Si aici sint variante..Adica, ori ii bagi un pumn direct in nas, ca sa ia contact cu solul, ori ii spui si tu o mizerie care sa-l doara la stomac, ori fugi de animal, si il uiti cit poti de repede, ca sa nu-ti incarci memoria..
Cel mai sanatos e, ca oricum, sa il stergi complet din minte, ca si cum n-ar fi existat niciodata..
Sint multe animale de astea stridente care se vor bagate in seama..Decit ca io o sa le bag in alta parte..
Azi e simbata, e seara de vara calda, liniste, ascult Pavarotti, mai beau un Porto intarit, si mai visez la cai verzi, si ochi albastri..Miine o sa fac ceva programel administrativ, ca e nevoie, se pare..Ah ce fain e sa ai o nevasta, care sa te ajute..Poate o sa vie si vremea aia..Sa vedem..O sa ne concentram mai atent si pe viata personala, ca am cam neglijat-o..Dar am asa o senzatie ca o sa se mai intimple lucruri..Acuma cind, sau cum, in ce fel, cu cine, habar n-am, pentru ca nu e nimic programat..Doar ca intuitia imi vorbeste asa, mimat, sau ceva..Adica am mai prins mesaje, prin aer, da nu le-am descifrat inca..Chestie de mister, ca in filmele alea interesante..Tananaaa..
PS Pavarotti  https://www.youtube.com/watch?v=jwhP4vZAh18    ce voce incredibil de clara, si ce echilibrate melodiile..

No comments:

Post a Comment