Wednesday, August 28, 2013

Variante de vieti

Am mai mers prin timp..Am trait, am vazut, am cautat sa intelegem..Am trecut prin clipe care ne-au petrecut cu alaiul lor de amintiri..Am revazut fericirile din memorie..Viata ne plimba prin atitea detalii, si ne ameteste spiritul..
Am inteles cam cum a functionat natura umana, si cum s-a creat istoria..Si cum au fost oamenii deosebiti modele, care au construit momente de evolutie..Am vazut fete si trairi care ne depaseau perceptiile..Pe care le-am cautat..Ca sa le aducem in propriile trairi, si sa le facem parte din drumul evolutiilor noastre..
Sintem oameni..Fragili cu firi fragile..Amestecati printre ceilalti..Trecatori peste lumile pe care le-am putut intelege..
Fiecare ne traim experientele, si ne construim sperantele pe tot ce a fost..Privim la tot ce este cu ochii  omului ce si-a trait o viata moderna..Confortabila..Care l-a indemnat la echilibru..Ca la un fel de promisiune gratuita la un bilci ieftin, in care iluziile se vind bine..

No comments:

Post a Comment