Thursday, August 29, 2013

Oricum

Ne mai plimbam printre ceilalti..Pe aleile lumilor..Cele fara de spatiu, si timp..Ne asezam pasii peste pasii prietenilor ce au trecut pe aici..Cu mult timp inainte..
Vezi, lumea nu a fost ce am crezut..Si nu ne-a ajutat in nici un fel..A fost ceva ce nu ne-am fi putut imagina.. Ca o entitate intr-un cimp de forte strain..
Azi ne completam eurile de ieri..Si ne elaboram iar, si iar, tristetile pe care le-am primit cadou..Ca sa nu le lasam singure..
Cite dintre privirile mele mai sint actuale? Cite dintre ale tale? Cit din noi a mai reusit sa treaca proba timpului? Cit ne-a mai ramas din tot? Cit din noi?
Nu putem ocoli timpul..Sintem..Suflete..In timp..Trasee unice..Irepetabili..Clipe..Percepute de noi intr-un fel.. Si in altul de ceilalti..Sintem treceri..Intelegi? Sintem ce am putut fi..Intelesi in felul in care am putut fi..Si uitati..In acelasi fel..In care am putut fi..De ceilalti, de timp, de orice..
Vreau sa vina toamna si sa ma regasesc in alte inceputuri..Oricare ar fi ele...De orice fel..Oricum..

No comments:

Post a Comment