Thursday, August 15, 2013

Iubirile nedefinite

Toate au fost toate..Variante de tot ce ar fi putut fi destin..Toate cite determinate, si cite intimplate..Toate cite variante ale fiintelor noastre..
Tu esti o varianta de trecere, de viitor, si de intimplare..A ta..A mea..A unor fiinte care am fost..Care sntem, sau, care, vom fi..Ca existente posibile..In lumea asta a tuturor posibilatilor..Imaginate..
In trecut am trait dupa variantele lor de existente..Am mers inainte, pe versiuni imaginate de imaginatii nedeterminate..Am..
Acum timpul ne-a schimbat fiintele..Am vazut alte fete, cu alte trasaturi..Am incercat sa comunicam cu ele, am reusit, sau am esuat..Viata ne-a construit perspective..Pe care le-am verificat..
In abis e doar o varianta..De iubire dezaxata..Cu variante terestre de iubiri ciudate..Care se conformeaza doar cu regulile sociale..Ale unei societati ce ne iese din real..O varianta de societate..Care ne depaseste limitele realului..O societate la fel de ciudata ca cea din mintile lor..Ca ale celor ce au trait variantele despartirilor..O societate ce isi accepta infringerile, si plinge trairile posibile ale nereusitelor viitoare.. Ca pe variante de a fi..
Iubirile tale sint armonii ce se construiesc astazi, ca sa incerce sa se poata defini miine, in alte contexte..

2 comments:

  1. Apropo de variante... In viata avem impresia ca ultima experienta este cea mai concludenta... oricare ar fi ea, din orice plan al vietii. Ca este vorba de job, de viata de familie, de dragoste, de o prietenie pe care o consideram ca fiind ideala etc, toate par a fi cele mai.... Insa nu este asa... bilantul "celor mai" nu-l putem face decat inainte de a trece "dincolo"... de abia atunci putem spune dragostea pentru X a fost cea mai implinitoare sau prietenul Y mi-a oferit cea mai autentica prietenie... Prin urmare pana la sfarsitul vietii, vorba lui Octavian Paler, avem timp pentru toate... chiar pentru implinirea idealurilor... poate nu pentru toate, dar macar pentru unele...

    ReplyDelete
  2. Cautam toata viata sa construim ceva, sau sa implinim o varianta de destin..Sau de viitor.. Problema e ca luam de pe drumul asta al vietii ce gasim, pentru ca nu ni se da de-a gata nimic, niciodata..Uneori sintem norocosi, cind chiar gasim repede ce simtim ca ne trebuie, alteori nu..Si continuam sa cautam..Iar, si iar..
    Eu din timp in timp imi mai iau pauze, si incerc sa fac mici bilanturi, ca sa vad pe unde sint, dar si ca sa mai odihnesc..Pentru ca daca as trai continuu dileala din fiecare zi as lua-o razna..
    Si bilantul final vine si el, intr-o zi..Dar, pina atunci trebuie sa ne umplem viata cu cit mai multe fericiri, cit de mici..Si cu cit mai dese, cu atit mai bine..Dar fericiri sa fie, autentice, chiar daca unele din ele sint atit de mici ca abia poti sa le vezi la microscop:)

    ReplyDelete