Saturday, August 3, 2013

Locul fiintei

Tu esti o entitate care te cauti..Etern..O fire ce se vrea reflectata in ceilalti..In timp..In ceva, ce vine ne nicaieri..In tot..In spatiile constiintelor celor ce vor veni..In oglinzile de acum..Din viitor..
Armoniile cinta pe ritmurile timpurilor..La ele ne raportam fiintele..
Mai demult au trait ceilalti..Privim spre ei, ca si cind privim spre noi..Spre noi ce ar fi putut fi..
Ne dorim sa ne fi putut purta fiintele prin trecuturile lor..Cumva..Intr-un timp ce ar fi plutit peste toate vremurile..Si care ne-ar fi putut face sa intelegem ce a existat..
Daca ne-am fi nascut pe o planeta desertica, sau inghetata, am fi fost cu totul altfel..Daca am fi fost straini in propria viata, am fi devenit cu totul alte fiinte..Dar ne-am nascut aici, acum, asa..Asa cum sintem..
Vedem realitatile din locul din care existam..Si privim spre lume de aici..

No comments:

Post a Comment