Wednesday, August 21, 2013

O traire regasita

Am vazut un film, de se cheama Summer Lovers, cu Daryl Hannah, febletea, cu Peter si cu Valerie, toti frumosi ca niste papusi clasice..Buni toti de modele pentru nuduri artistice..Frumos..O poveste de amor intre 3, 2 fete si un baiat, intr-o vacanta in Santorini..Care, ca orice poveste, are variante de final in mintea privitorului..Dar toate sint, sau par, reale..Toti sint adevarati, si traiesc o aventura a vietii..Undeva in insulele atit de pline de farmecul peisajelor grecesti..
Ca barbat nu iti da satisfactie prezenta a 2 partenere, cit iti da faptul ca te poti intelege fabulos de bine cu amindoua..Ca te poti conecta la mintile lor, si toate se construiesc impreuna..Ca existi intre constiinte care iti sint alaturi, si te inteleg..
Privind la cum e viata astazi, ce au trait ei pare un miraj miraculos..Pentru ca azi, spre deosebire de '82 nu mai e aceeasi detasare, si intelegere a vietii..Nu..Azi e stres, nervi, agresivitate, si atasare-lipire de sufletul celuilalt..Azi e un timp timpit si obsedat, adus din social in chiar intimitatile cuplului..Ori, hai sa fim seriosi, iubirea e detasare, nu are de-a face cu nici un fel de constringeri..Ca de aia e iubire..Pentru ca e libera..
Asa..Am vazut filmul, am trait povestea lor de amor, si m-am gindit si la povestile mele proprii de amor.. Cele neterminate..
O iubire e dincolo de timp..Si e unica, nu se compara cu nimic..E o traire a noastra, proprie..E din noi..Am sa mai pun ce cred in commenturi..

No comments:

Post a Comment