Saturday, August 10, 2013

Trecator

Social vorbind, problema nu e diferenta de valori individuale..Pentru ca au existat talente, statistic, oricind, in orice timpuri..Nu..Problema a fost de recunoastere..Adica, talentele de la noi au devenit o bataie de joc, in toate timpurile..Ai dracului de ce talentati ai fost toti de si-au putut permite sa-si bata joc de valori..Am trait intr-o porcarie generalizata permanent..O mizerie fara inceput si fara sfirsit..
Asta a fost originea..Locul de inceput..Care, evident, nu ar fi trebuit sa fie unul de poveste..Dar oamenii.. Oamenii..Cei care te-au inconjurat..Care te-au analizat..Ei cum ar fi trebuit sa fie? De ce atita inversunare in a incerca sa te puna la pamint? Ce vina am avut eu? De ce nu am avut o sansa reala sa arat cine chiar am fost?
Am trait atita viata nestiuta..Am trecut prin atitea necunoscuturi..Am venit din spatiile acelea, ca sa incerc sa ma refac in spatiile astea..De ce? Si ce as mai putea sa cred ca sint? Daca acolo eram ceva, si aici, altceva? Ce dracu ma diferentiaza intre ce eram acolo, si ce sint aici? Sistemele? Si cum?

No comments:

Post a Comment