Sunday, August 25, 2013

Singuri

Vad din ce in ce mai multe fete de oameni singuri..Se inmultesc..De unde au venit, oare? Sau s-au transformat din ceilalti? Parca nu, ca au mastile noi si lucioase, fara crapaturi..Interesant..
De ce au venit oare? Cauta ceva? Sau sint doar in trecere spre altundeva? Ca doar n-au venit asa ca sa se intilneasca cu noi, ceilalti..Ar fi si culmea..Pentru ca nimeni nu vrea sa se mai intilneasca cu nimeni..Adica nu mai vrea, ca, poate in trecut erau mai prietenosi si comunicativi..
Sau poate ca sint extraterestri astia cu fete de singuri..Mai stii? Ca la cit de mare e universul asta tre'sa existe pe undeva o planeta cu ceva viata inteligenta pe ea..Ca pe planeta noastra nu s-a descoperit inca, hahaha..Tare..Pai la citi dobitoci sint, na..De unde atita inteligenta..Si aia care e, cine stie pe unde se ascunde..Ca nu risca..E multa rautate, azi..
Da, plecasem de la fetele astora..De fapt, parca seamana cu fetele celorlalti..Si de la distanta nu-i deosebesti.. Cine stie cine sint, sau de unde or veni..Or fi avind si ei motive sa fie asa..Ca si noi avem..De fapt toti..Avem..Toate motivele din lume..Ca sa..Sau sa nu..
Chiar, ce ciudata e viata asta..In scoala inveti anumite chestii, si sa respecti alte chestii..Adica toata lumea invata..Doar ca, in societate nu aplica nimeni nimic..Zero barat..Toti au mutre acre si scirboase..Si se agita spre tine..Tre'sa fii agil..Vremurile s-au schimbat..Azi toate sint cu viteza..S-au accelerat toate..
Aia e, astia tristii, nasol de ei..Lasa ca se obisnuiesc cu lumea..Sau daca nu le dau din pastilele mele rosii verzi..Din alea negre nu dau ca m-au costat mai mult..Mi le-a vindut un temporal..Si alea negre-s de lux, iti construiesc multe filme in minte..Dar, de fapt, de ce sa le dau gratis? Mai bine le vind scump, sa-mi scot si eu pirleala..Vind tot..Gata..Ma mut pe alt sistem..Aici e prea aglomerat..Prea multi cu fete triste..N-or mai fi gasit de cumparat pastile..Au ei un motiv..Sau poate nici n-au auzit de pastile cum n-au auzit de civilizatie.. Sau de altele..Poate de asta au meclele astea..Treaba lor..Eu plec..Acuma poate o sa ajung pe o planeta unde or sa zica aia de mine ca am figura trista..Cum zic eu de astia..Naiba stie..Mai bine ramin..De fapt.. Ba plec..Fug..Ca si asa timpul trece..

No comments:

Post a Comment