Thursday, August 15, 2013

Privirile peste timp

Variantele de treceri sint ca variante de noi..De existente..De tipuri de visuri..De tipuri de armonii..Pierdute intre cele de acum..
Am trait printre spatiile celorlalti..Intotdeauna..Am simtit ce ne-a fost permis..Am acceptat, si am trait acceptind armoniile pe care le simteam venind dinspre celelalte suflete..Am trait timpuri ale unor alte existente ce isi cautau prieteniile sufletelor noastre nestiute..Am simtit spatiile lor, ca pe spatiile noastre..Ca si cind ne-am fi nascut in locurile ce doar lor le-au definit vietile..Am trait in timpurile lor, ca intr-o fintina universala de energie ce ne aducea, acum, sursa universala a fiintei noastre profunde..
Sintem firi ce se plimba pe o suprafata sferica, planetara..Suflete anarhice, ratacitoare pe un spatiu si timp, atit de atit de precis determinat..Trairi infinit mici ce isi pot spatial defini trecerile..Ca variante de destine ce inca nu isi stiu coordonatele..
Avem priviri ce isi cauta sa isi inteleaga, cumva, trecuturile..Ca sa isi poata poata intelege viitorrurile..Cele ce, pare, ca se vor fi definite prin trecuturi..Viitorurile ca eliberari de ce a fost, sau, va fi..

No comments:

Post a Comment