Monday, August 26, 2013

Uitari si amintiri

Azi e altfel..Adica aziul e mai avansat..Aziul de azi..Momentul de acum..Domeniile sint mai specializate, oamenii mai adaptati..Lucrurile mai clar definite..Si media mai actual-descreierata..Azi e un timp al detasarilor de trecuturi..Un timp al constructiilor unor entitati mai actualizate..Azi e un timp mai elaborat, dupa atitea evolutii..In care se amesteca, haotic, ce a fost, ce credem ca a fost, valori de toate ierarhiile, ca sa se obtina un mehlem de variatiuni pe aceleasi teme..
Azi e un timp istoric..Evoluat..Desi, de multe ori ma intreb..De ce e aziul de azi mai bun? Doar pentru ca e rezultatul unor evolutii in care domeniile au devenit mai specializate, si mai avansate in cunoastere? Asta sa fie motivul? Cunoasterea mai adinca? Si?
Habar n-am, istoria se scrie pe masura evolutiilor..Bun..Si evolutiile astea insemnind ce? Pentru ca eu, doar eu, simt ca evolutiile technologice ne-au cam indepartat de natura noastra profunda..Am devenit, cumva, instrumente a ce am construit noi insine..Ceea ce a complet absurd..Bun, bine, e corect sa ne intrebam tot timpul, ca in marele opere sf, noi, de fapt, cine sintem, ce am devenit, atunci cind technologiile ne-au depasit?
Lumea si-a pus intrebari tot timpul, si a cautat raspunsuri, dintotdeauna..Fie ca erau in secolele trecute, fie ca sint acum..Pentru ca, de fapt, omul e centrul lumii..Si el si-a construit imprejururile..
Dar, sa nu anticipam..Ce va veni, va veni..E pentru cei puternici sa decida..Noi doar privim, si ne gindim..La noi, la prieteni, la iubiri..La oamenii care chiar ne-au fost alaturi in momentele grele..La constiintele care ne-au inteles, atunci..
Fiecare are pe corp, la propriu, cicatricile ramase din luptele de dinainte..Si care ramin..Ca sa ne aduca aminte de ce a fost, atunci..Si de cei care am fost, cind ne aruncam in batalii, cu entuziasmul virstei..

No comments:

Post a Comment