Wednesday, June 7, 2023

Uri si iubiri

 Succesul tau e dat de successul iubirilor tale. Daca ele functzioneaza, poti sa spui ca ai acolo, dat, un motiv autentic de fericire. Altfel, trebuie sa-ti iesi din tine, si sa cautzi altfel de iubiri, sau, macar, indreptate spre alte zone. Pare comic, sau ridicol, dar asta e cu viatza asta, ca incerci sa te adaptezi. Sint anumite lucruri, sau relatzii cu unii, care nu functzioneaza. Si daca nu merge de la inceput, nu merge niciodata. Pentru ca oamenii, sau lucrurile, nu se schimba. Am experimentat asta, oho. Dar e o lectzie buna. Desi te doare ca dracu'. Pentru ca e aproape inimaginabil, desi e real. Mi s-au prabushit o gramada de iluzii de astea. La inceput nu am intzeles de ce, pentru ca mi se parea complet absurd. E din cauza felului de a gindi, si a simtzi a oamenilor. Nu greseam eu, ci era contextul anapoda. Eram, cum spune englezul, in the wrong place, at the wrong time. Si contextul asta s-a continuat. A-gain, and a-gain. Intr-o nerusinare cosmica, hahaha. Si asta a fost. Dar e, dupa mine, atiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit de nedrept, ca n-am cuvinte. Si e sec, si stupid. Ca mi se parea ca, asa timpenii nu ar putea fi niciodata acceptate de absolut nimeni. Doar ca, uite, realitatea m-a contrazis, de m-a naucit. Eu, sincer, nici acuma nu cred ca lumea ar putea, cum se spune, pune botul la aiureli atit de incredibile. Si, iar, se intimpla in tot felul de feluri. De asta am zis ca e mai bine sa iau distantza, si sa-mi revin. E, totusi, prea mult, si eu am prea multe de facut, hahaha. E sanatos sa te concentrezi pe proiecte, ca sa iti recapetzi sensul pierdut prin zone obscure. Si sa stai acolo, suspendat, dar conectat pe lucrurile tale, din lumile cu valorile tale. Nu e prea mult, mai ales ca, oricum, nimanui nu-i pasa, si tu esti multumit in varianta asta. Dar e, totusi, ciudat, cum de lumea neaga niste valori. Si asta poate pentru ca, ori nu le stie, ori nu le inzelege. Desi totul e atit de simplu. Probabil unii cauta sa se regaseasca in tot felul de mizerii. Din pura placere, ca poate atit ii duce mintea, sau ca o razbunare la ce li s-a intimplat. Pentru ca atit ii duce mintea. Si si-au indrumat propriile iubiri spre uri.

No comments:

Post a Comment