Saturday, June 17, 2023

Un cert

 Cum ar fi fost daca toate ar fi fost altfel? Daca te-ai fi nascut intr-o alta familie, dintr-un prezent/trecut/viitor cu totul diferit? Cine ai fi fost? Si cine ai fi devenit? Pentru ca, tu ai fi avut aceleasi date initziale, dar mediul ar fi fost complet diferit. Ai fi crescut altfel, cu alte valori, intre altzi oameni, etc. Evident ai fi fost cu totul altul. Ai fi putut fi cu mult mai bun, sau mai rau. Nu ai de unde sa stii. Mai ales ca nu a fost nimic promis, de la acel inceput. Totul a fost la latitudinea timpului. La mine, chiar nu stiu. Inceputul a fost sub anumite viziuni, date fiind locurile, si oamenii. Da a evoluat sub forme devenite. Pentru ca am vazut limitele acelor lumi, si asta m-a ambitzionat sa depasesc atitea, si atitea rigiditatzi. M-am format singur, cautind sa depasesc ce vedeam. Fara sa am vreun plan, sau vreo metoda, macar. Am platit propriile greseli, si am evadat din zona. Pentru ca nu mi-a placut niciodata ce am vazut acolo. Am inceput sa merg pe drumul propriilor mele explorari. A fost foarte-foarte greu, pentru ca am avut presiuni enorme de la acel mediu. Am fost jignit, frustrat, ridiculizat, si etc. S-au folosit contra mea metode incredibile, ca sa ma conformez. Pentru ca, in timpenia lor, ceilaltzi au folosit orice metode. Care mi s-au parut, sincer, absolut ridicole, si depasite. Si, in timp, am observat ca lucrurile in care am crezut au functzionat. Si toti care au construit ziduri au ramas cu zidurile, izolatzi in propriile mizerii. E sinistru, dar asa s-a chiar intimplat. Daca povestesc prin ce am trecut in lumea asta, de a-tunci, tinde sa nu creada. Pentru ca pare ceva ce e relativ imposibil. Sigur. Daca vezi lucrurile din alte perspective. Dar eu stiu ce am trait. In fine, pare ca, acum, chiar nu mai conteaza. Un lucru ramine cert. Trecutul nu e o iluzie. E un real suportat de multzi. Greu de uitat.

No comments:

Post a Comment