Thursday, February 28, 2013

LA MULZI ANI!:)

LA MULZI ANI!:)

4 comments:

  1. Sarbatorim primavara cea naiva si sensibila..Pentru ca e nou venita, si inca se simte in aer un pic de iarna ramasa..Ca si iarna asta nu cedeaza usor, se agatza de orice ca sa nu plece, seamana cu parlamentarii:))..
    Bem vin de Porto de 20 de grade, ca are gust bun, e parfumat, si ne da o euforie cit se poate de euforica..
    Cum e primavara pe malul marii? Ca la malul Dunarii am inteles ca e binisor, incepe si natura sa isi revina din 'ibernare:)Da acuma ca e primavara calendaristica ne simtim si noi mai tineri si cloro-filieni:))

    ReplyDelete
  2. Da… si eu m-am bucurat de primavara, desi iarna asta a fost mai blanda decat cea de anul trecut, cu temperaturi moderate si precipitatii putine. La noi, la malul marii intotdeauna iarna este mai blanda. De obicei apare un singur episod de ninsoare mai abundenta care poate dura o saptamana sau doua, dar zapada se topeste destul de repede avand in vedere aerul sarat din atmosfera.
    Ziua de 1 martie a fost una superba, de primavara autentica, cu un soare generos, fara vant si cu senzatia ca natura se trezeste la viata. A fost o “baba” superba. Am facut o lunga plimbare mergand agale prin oras incercand sa surprind viata din jur. Chiar de n-ai sti ca este prima zi din martie realizezi lucrul acesta dupa buchetele de flori din mainile doamnelor. Aproape fiecare femeie intalnita avea in mana un buchetel de ghiocei, zambile ori alte flori. Desi nu agreez festivismele gen Martisor sau 8 Martie, imi place explozia florala din prima zi a lui martie. Aaa… in preumblarile mele am vazut undeva la adapostul unui zid de casa un corcodus salbatic cu cateva floricele inflorite.
    Daca e sa sarbatorim, eu prefer un vin de butuc romanesc.Oricat am incercat “sa-mi placa” si altceva, am ramas la vinul neaos romanesc, asta scurs din teasc acasa la parinti.

    ReplyDelete
  3. E bine, aveti o iarna incalzita de mare..Dar e si mult vint, stiu ca am facut armata la Topraisar, si inghetzam ca idiotii, in garda..Ca daca e calm e altceva..
    Daaaaaa, in sfirsit a venit si primavara asta..Nu credeam ca scap necongelat:))..Mai e inca un pic de zapada, si, se pare ca e ultima, ca se mai incalzeste de acuma..Sper sa vina zilele alea luminoase si calduroase, si vesele..
    Bine zici, vinul de la bunica era cel mai bun..Dar, de unde, ca aici am incercat mai multe tipuri si nu mi-a placut gustul..Asta ce beau acuma, are ceva mai multa armonie in el..Conteaza si cu cine il bei, si cit de interesanta e persoana, si ce pasiuni are.. Ca sa fie atmosfera libera impreuna, sa poti sa te desfasori..Adica sa discuti despre orice..

    ReplyDelete