Friday, February 15, 2013

Tacerile dintre euri

Cind iubim, ne transformam..Si ni se transforma si perceptiile..Vedem totul altfel, in alte lumini..E normal..
Viata noastra ne pune fata in fata cu atitea situatii..Carora le gasim, sau nu, solutii..Dar ne depasim momentele, si continuam..
Eu nu am stiut niciodata sa trec peste propria mea timiditate..Chiar daca, in multe momente am parut curajos, sau tenace..Am facut-o doar ca sa imi pot arata mie ca stiu sa imi depasesc inhibitiile..Chiar, daca, undeva, ele mi-au ramas alaturi, permanent..
Sint profund timid, si cred ca asa am sa mor..E in firea mea..Si in firea lucrurilor..Am ramas, intr-un fel, sub sistemul de valori care mi s-a impus, si pe care l-am acceptat ca fiind parte din mine.. Ca un fel umil de a accepta ierarhiile venite, de sus, dintr-un sistem/parte a unor armonii universale..
Stiu, acum traiesc intr-o alta lume..Cu alte atitudini..Pe care, si eu le pot avea, asta nu e complicat..Si pot si eu demonstra ca pot deveni altul in lumea asta..Chiar daca mi s-a parut, cumva, nenatural..Dar am putut, si am demonstrat..Bine..Ca sa ce? Ca sa demonstrez ca mi-am depasit conditia? Cine stie? Poate ca da, sau poate doar pentru ca sa ma adaptez, si sa supravietuiesc..Ca sa trec de oboseala, de stress, de reactii, de oameni, de timp..Nu stiu..Ca sa..

No comments:

Post a Comment