Sunday, February 10, 2013

Cautari


Se spune ca raminem copii toata viata..Pentru ca vedem continuu lucruri noi, invatam, memoram, actionam, apoi invatam iar..Ne invirtim in cercul determinarilor..Ne schimbam, evoluind..
De asta am si scris pe blogul asta..Ca sa incerc sa inteleg anumite lucruri, asa, in joaca, cum fac copiii..Bine, am spus si despre spatiu, timp, matematici, stiintze, tot asa incercind sa vedem lucrurile din cit mai multe puncte de vedere..Cum o facem cu obiectele in 3D; ne rotim imprejur, pina ni se formeaza o imagine mentala..
Tin minte, cind eram mic, mai incercam sa aflu lucruri intrebind pe cei asa zis "maturi"..Care, de multe ori raspundeau complet aiurea, si total pe dinafara..Iar eu le invatam, acele lucruri asa cum le auzeam..Le inregistram..Un unchi de-al meu mi-a zis, asa, la misto, ca la incheietura miinii am, inauntru, paie..Si asa am crezut mult timp..Ma miram doar ca nu fosnesc, sau scirtziie..In fine..
Sintem fiintze fragile, si complet naive..Si care invata..Si care, uneori, nu au noroc de profesori buni..Se mai intimpla..O fi vina sistemului ala..Sau a astuia..Sau a tuturor sistemelor, ca e asa o varza, peste tot..

2 comments:

  1. Ce m-a amuzat gluma unchiului tau!!! Un copil nevinovat si netrecut prin adevar si neadevar, o ia ca fiind purul adevar.

    ReplyDelete
  2. Copiii invata tot, sint foarte receptivi..De asta m-a cam suparat acel cineva care mi-a livrat minciuni, ca fiind adevaruri..

    ReplyDelete