Saturday, February 2, 2013

Festiv, cumva

Aveam, in liceu, tot felul de colegi..Si colege..Unii mai expansivi, altii mai timizi, dar obligati sa coopereze.. Cumva..
Tin minte unele petreceri pe care le faceam, cu ceilalti colegi, si profesori..Cred ca am mai povestit asta, dar, unele au un haz nebun..
Dupa bacalaureat am plecat, tot liceul, sa sarbatorim..Si am mers undeva intr-o padure, se cheama Girboavele, un loc foarte frumos, linistit, in nordul Galatiului..Eram toate cele 5 clase de la LVA, si profesorii..Totul fusese aranjat de parintii unor elevi, directori prin combinat la vremea aceea..Bun..
Ajungem acolo, dupa o calatorie neasteptata cu busul, coborim, ne aranjam tzinutele, ne mai holbam unii la altzii sa vedem de cine mai ridem, dupa care plecam spre sala de petrecere..Ne asezam pe locuri, pe clase, simetric, admiram sala, aranjarea meselor, etc etc, si asteptam..Domnii profi s-au asezat si ei la mesele lor, am mai conversat, am mai birfit (mai mult altii, ca eu nu prea stiam ce si cum), dupa care incepem..
Domnul director S se ridica, si incepe spiciul: Domnilor Profesori, Stimati absolventi, Doamnelor si Domnilor.. Dupa care bang, se stinge lumina, datorita pentru ca unei pene ce curent..Bezna totala, ca la eclipsa..Se aud murmure in sala, lumina e tot lipsa..Imi trece un gind prin cap..Zic, ce-ar fi daca as lua rosia din farfuria mea proprie si i-as trimite-o cu dedicatzie, cu viteza, domnului director, direct in freza? Ca tot e intuneric, si nu se stie, cine ce cum a expediat-o? Si pe urma pot sa iau rosia din farfuria unui comesean si sa mi-o pun in farfuria mea, asa ca sa nu se poata determina cine a fost expeditorul:)) Bine, daca e sa analizam ca in romanele politziste, ei ar fi descoperit tot, doar analizind amprentele de pe rosie..Dar asa, de amorul artei, cum ar fi fost sa fie atunci, acolo, o ploaie cu rosii, ordefuri, antreuri, etc spre masa profilor?:)) Cit era intuneric, ca pe urma, cind ar fi revenit lumina, toti ar fi pozat ca ingerashi..

2 comments:

  1. Şiii... n-ai aruncat-o!!!??? :( Cât de pregătită eram să râd copios!

    ReplyDelete
  2. N-am aruncat-o pina la urma, dar am fumat de fata cu profii, asa ca sa le facem in ciuda, ca nu eram fumator in liceu:))

    ReplyDelete