Friday, February 15, 2013

Perceptiile insingurarilor

Spuneam despre gusturi..Toate momentele au "gustul" lor specific, poate..Asa cum au si un miros-aroma asociate..Cel putin, amitirile sint pline, de gusturi, mirosuri, filmuletze mai clare, sau mai shterse..
Legaturile din mintea noastra sint, de fapt, mai complicate..O amintire frumoasa este o lume intreaga..E un univers de senzatii placute, calde si luminoase, care se desfasoara, ca un slide-show, in felii de realitati dorite, cumva.. Culorile si formele se mai amesteca cu luminile si atingerile..Si cu detaliile..Unele se mai pot distinge, clar, printre atitea linii-contururi diluate in timp..Unele..Altele parca au ramas asa, proiectate pe ecranul memoriei timpului, statice, de cind ultimul virtej al amintirilor a mai trecut pe aici..
Am uitat, si eu, multe..Mi se mai intimpla..Mi s-a mai intimplat..Pentru ca, uneori am zburat prea jos, sau prea sus.. E scuzabil, cred..

No comments:

Post a Comment