Wednesday, February 27, 2013

Ginduri de miercuri seara

Azi e miercuri, miine-i joi, poimiine vineri, raspoimiine zimbata..Trec zilele astea de zici ca e concurs viteza..Si asa ne trecem si noi..Cit mai trecem pina cind ni se firsheshte felia de timp..Asta e..
Am ramas dator cu un raspuns, la tema-comment iubire..Am inceput sa-l scriu, dar parca lipsea ceva.. Plutonia, scuza-ma, vreau sa mai adun gindurile un pic, si promit ca o sa-l fac..Acuma si tema e uriasa, si as vrea sa mai sintetizez un pic:)..
Nu mai stiu despre ce sa scriu..Sint miliarde de teme..Sper sa-mi vina elanul inapoi, ca acuma e pe undeva prin preerie..Bun..Nici mintea mea nu e acasa..Probabil ca vineaza elani prin preerie pe undeva..
Ieri a nins asa frumos..Parca era Craciun..Iar am dat jos un munte de zapada de pe masina, si am frecat geamurile cu entuziasm..Dar e draguta masinuta mea fara zapada pe ea..E o Mazda Tribute, un fel de truck, mai mare si mai stabila la drum decit ailalta..Are tone de dotari si imi place muuuult..Sa zic cum zicea Freddy Mercury: "I'm in love with my car"..Chiar ca-s in love cu ea, ca m-a scos din atitea zapezi, frumos, elegant, finutz..E ca o lady care imi cunoaste fixurile:) Dar sa nu divagam..
Despre ce sa mai scriu? Azi la servici am facut un model de ansamblu, a iesit perfect, ca toate celelalte (ma laud)..Si mai trebuia sa modific ceva, zic, ha, ultra-usor, si schimb 1-2-3 dimensiuni..Dupa care, aaaa, ansamblul meu arata de parca fusese lovit de tren..Zic nu se poa'..Ca trebuia sa se intimple cum anticipasem.. Si ete ca era pe dos..Mmm, bine, oi fi obosit..Si m-am dus la wc, si m-am mai gindit..Pe wc..Ca era liniste, si puteam sa ma detasez..Mi-am dat seama de greseala, si, la intoarcere am remediat-o..Bun, pe urma ma gindeam, ca mi se mai intimpla sa cred ceva, cu convingere, si, de fapt, sa realizez, ca faceam greseli mari.. Chiar daca parea intr-un fel..Ca mi s-a mai intimplat si in viata..Trebuie sa iesi din sistem, si sa privesti de deasupra..Atunci judecata e mai corecta..Cred..Adica na..E miercuri..Si e foarte bineeeeeee.. Chiar, mai e o zi, si vine primavara..Ce chestie..

No comments:

Post a Comment