Tuesday, July 22, 2014

Yoga pentru ce sint

Am vazut pe youtube niste exercitii de yoga, facut de tipe sexy, in pielea goala..Buuun..e interesant, chestii, vezi corpul tipei, parul pubian, sinii, pozitiile, te excita intr-un fel, pentru ca iti zic ca uite ce misto e tot..
Asa e, cind e cu nuditate e altfel..Pe urma te uiti mai atent, adica te dezbraci si tu, si cauti sa faci execitiile alea care par usoare..Decit ca chiar nu sint..Si te gindesti daca e asa cum e, sau cum ar cam trebui sa fie..
Hai sa o luam cu inceputul..Yoga racomanda sa faci exercitiile nud..Nu de dragul artei, sau al vreunui erotism.. Ci doar pentru tine, ca-corpul tau sa respire in intregul lui..Tu esti doar tu, si nu faci asta ca sa te vada cineva, ci doar pentru sanatatea ta proprie..
Bun, si incerci sa te pui in pozitiile alea..Poate nu reusesti..Dar cauti sa intelegi ceva..Adica de ce ai face asta, de ce tu te-ai contorsiona, daca poti, asa, cu ce scop? Si cum?
Chestia e ca Yoga nu te obliga sa fii conform..Ci doar iti sugereaza ceva..Pentru ca nu te pui intr-o pozitie, daca n-o simti, in niciun caz..Nu..Te asezi in ceva care iti e familiar..Si care sa te faca sa te simti bine.. Si sa-ti imaginezi atitea, si atitea..
Nu sint yoghin, sint doar un observator, si nu am talente de orice..Dar am observat ca anumite pozitii iti dau o anumita stare, si concentrare..Si uneori, si eu stau in anumite pozitii, ca sa ma eliberez, si imi face bine..
Alteori stau in alte pozitii care ma fac sa ma gindesc mai profund..Dar, in orice, eu sint eu, si eu vreau sa ma determin, in continuare sa fiu eu, asa cum sint..

No comments:

Post a Comment