Friday, July 11, 2014

Lumile echilibrate

Nu stiu, poate ca e bine sa se lase, iar, linistea, dupa toate luptele astea oarbe si surde..Sa vina calmul, si pacea, si noi sa uitam..Asa, ca sa ne putem plimba iar pe faleza, si gindi la ale noastre..
Parca mi-e bine, iar, sa fiu singur, si sa ma gindesc..Sa vad iar peisajele fluviului, si sa uit ce a fost greu..
Sa-mi vad iar fericirile..Si peisajele fericirilor, cele legate de oamenii care chiar gindeau bine..Atunci cind ne mai plimbam prin locurile amintirilor frumoase..
Pina la urma, ce sintem e si urmarea intilnirilor cu oameni, si idei deosebite..Pentru ca, de fapt, asta ne-a marcat, pe viata..Oamenii care sa ne arate adevarurile..Cei carora le-am construit, in tacere, socluri stabile, pentru ca ne-au dat atitea forme de echilibru..
Sintem suma a ce am trait..Am trecut dincolo de multe nestiuturi doar pentru ca am vazut cum au trait, si gindit acele fiinte absolut speciale..Eroi..Oamenii ce au putut trece usor peste timp, si peste timpuri.. Oamenii variantelor absolute, cele care ne-au depasit pe noi, si tot ce am crezut ca am fost, vreodata..
Dar noi, inca, sintem..Ca sa pastram acea uimire, data de variantele vazute, la ei..Si sintem, si traim, si ne gindim, si intelegem cit putem, ca sa aplicam tot pentru a ne schimba destinul..
Vezi, uneori simti ca in aer pluteste ceva, ce nu stii, dar pe care il simti ca e atit de subtil si autentic, incit ti-l doresti, aproape..Si te gindesti iar, si iar, pina cind, dupa eforturi, iti apare, asa, cit se poate de clar.. E, intr-un fel, vezi, constiinta acelei persoane, pe care tu ai inteles-o in felul tau..Si, intelegerea asta a insemnat ca tu ai putut sa treci peste orgoliul propriu, si sa-ti deschizi sufletul spre spirit..Si asta a insemnat drumul spre propria ta constiinta, care, de acum incolo realizeaza ca are atitea de invatat, pina a deveni una adevarata..
Armonia e o varianta a lumii..Cea in care noi, toti, chiar comunicam spiritual..Si, in care ne simtim atit de impliniti, pe cit de echilibrati, si liberi..

No comments:

Post a Comment