Saturday, July 12, 2014

Inginerie 3D

Mda, cre'ca o sa trebuiasca sa-mi modific vocabularul si discursul..Sau ceva..Pentru ca-cind citesc posturile trecute parca suna asa balciz si cam aerian, desi baza ideilor e buna, trebe doar forma schimbata pe ici pe colo in punctele esentiale..Bine, acuma depinde si de starea in care esti cind citesti, ca na, in unele stari chiar ai rabdare, si dorinta de analiza si intelegere, pe cind in altele, oooo, vrei ca tot ce citesti sa iti vina direct in minte si suflet, fara sa trebuiasca sa faci fun efort..O sa ma mai gindesc la asta, e o chestie buna, mai ales ca e legat de constiintele celor ce, citind, iti dau nu doar din timpul vietii lor, ci si din incredere..Cred..Si eu, sincer, chiar imi doresc sa comunic cu suflete reale, chiar daca nu imi raspund, ci doar citesc ce scriu, si pastreaza un ecou al cuvintelor..
Am trait destule socuri in viata, si sint si inginer, asa ca nu ma mai las impresionat de dramolete ieftine..Dar pastrez, de fapt am invatat asta, sa simt adevarurile si durerile alea fundamentale, cele ale fiintei autentice, care chiar se loveste de rautati, sau duritati nemeritate..In fine, aici e mult de spus..E o lume de lumi de probleme combinate..Sint sensibilitati si ginduri multe, care resimt impactul altor sensibilitati asemanatoare..
Dupa atitea cautari de solutii la probleme destul de dure, mai e nevoie de un repaus meditativ..Ca nu poti sa te descurci in lumea asta fara sa gindesti echilibrat..Si asta cere si efort, timp, nervi, analize, elaborari pe toate planurile, la toate variantele..
La mine a fost o perioada destul de grea de la inceputul jobului, pentru ca am avut multe de invatat, si am fost foarte vulnerabil, mai ales ca a trebuit sa fac fata la contactul cu atitia straini, pentru inceput.. Cred ca l-am cam trecut cu bine, ca modelele au functionat, si restul a mers..A fost mai bine chiar decit ma asteptam, pentru ca eram obisnuit ca la inceput sa sara toti pe mine cu toate mizeriile, si frustrarile lor..Dar, a fost ok, ei si-au vazut de ale lor, si eu de ale mele..Doar ca unii din engineering asteptau de la mine sa vorbesc cu ei, sa le spun, povestesc, etc, ca sa ma cunoasca..Adica sa ma cunoasca relativ, prin unele chestii proprii ale mele, ce tin de fiinta mea, pentru ca profesional eram legat de altii..Long story, few words to exemplify:)
Acuma, ca sa zic citeva despre mine..Imi place la nebunie designul mecanic, sa construiesc pe comp tot felul de forme combinate, ca modele, si pe care sa le explic in desene technice, cu toate detaliile..Si chiar pot sa fac modelele astea pentru cam tot ce e imaginabil, de la structuri 3D uriase, la masini, motoare, cam tot ce exista, pentru ca programele permit asta, la cit de evoluate sint..Ieri am facut chiar o chestie arhitecturala, la un layout general, in AutoCad, in care nu mai lucrasem de secole:)))), dar a fost fun, oooo, da, ca schitele in ACad sint cele mai valabile, adevarate opere de arta inginereasca..
Lumea conceptiei ingineresti mi se pare mai apropiata de o lume a idealurilor, si de asta imi place enorm.. Vreau si eu sa merg mai departe, si sa incerc sa construiesc un model pentru cap si corp uman, ceva care sa ma ajute sa inteleg mai bine limbajul corpului, si cum functioneaza..Incerc asta, pe viitor, ca am experienta, ca peste tot numai prototipuri am facut, de toate felurile imaginabile:)

No comments:

Post a Comment