Saturday, July 26, 2014

Alegerile fiintei

E un film care se cheama Planeta maimutzelor, facut mai demult, si care a avut multe serii, sau ceva..Decit ca nu e doar un film, din pacate, e o realitate destul de absurda si ciudata..
In fine, trebuie sa ne detasam, si sa uitam, sa ne vedem de propriul destin, si propria determinare..Desi mi-e ciuda pe toti cretinii care au stiut sa speculeze vremurile, ca sa parvina..Parca e prea stupid ca sa fie real, desi e peste tot..Te asediaza atitea dezaxari si decaderi, ca pare ca traiesti un film prost despre un viitor destul de intunecat..
Spuneam in multe posturi despre eliberari, de detasari de trecut, de uitari, si de sperante, care sa ne propulseze inainte, de idealuri, de zboruri ale fiintei, etc..Aha, spuneam pentru sint un fel de dorinta din ce in ce mai adevarata, pentru ca planeta pare ca a luat-o razna, si singura scapare e sa fugi, oricum, in orice conditii, cum poti, sa te tot duci..Si nici macar sa nu te mai uiti in urma, necum sa regreti ceva..Asta mi s-a intimplat mie cind am plecat din Ro in 97, pentru ca atunci m-am eliberat de ceva urit si greu.. Fara sa vreau sa jignesc pe nimeni, si nimic, eu am facut-o, sincer, pentru mine..Decit..Pentru ca stiam foarte bine de unde plec, si imi imaginam ca oriunde m-as fi dus ar fi fost cu totul altfel..De fapt, sincer, mie si acuma cei care au ales sa traiasca in Ro mi se par niste eroi, pentru ca mediul ala e atit de dur, si haotic..Chiar sint eroi care si-au asumat asta, sau poate nu au avut anumite posibilitati sa plece, dar care au ramas, pe baricade.. Zic de cei cu mintea tinara, si constienti de tot, nu de ceilalti spalati pe creier..E o mare nedreptate..
Si sa emigrezi e foarte-foarte greu, pentru ca trebuie sa-ti asumi tot, sa o iei de la zero, sa accepti atit de multe, sa fii deschis, si luptator asiduu..Dar aici e vorba despre o alegere..Si fiecare si le stie pe ale lui, nu e o unitate de masura universala..Isi alege fiecare prezentul, si viitorul, care sa se potriveasca cu fiinta lui profunda, cred..

No comments:

Post a Comment