Saturday, July 26, 2014

Alt, altceva, altcumva, altfel, printre curbe si culori


Arta e ce inseamna pentru fiecare, pentru ca toti simtim altfel..Si e acel ceva in care te regasesti..Ca si cind te-ai intoarce acasa, printre oamenii tai iubiti, si care te inteleg cel mai bine..E spatiul doar al tau, cel plin de amintiri frumoase, si sperantze luminoase..
Tabloul asta e intr-o nuantza de roz-feminin, sa zic asa..Cu linii rosu inchis, si negre, de fapt curbe, care sa fragmenteze intregul in felii de trairi rotunde..Nu am vrut sa pun alte culori, ca sa ramina totul clar, si deschis.. Poate pe viitor o sa fac variante..Sau alte culori de baza, in amestec, desi mie imi par mult mai expresive tablourile bazate pe o singura culoare, pentru ca exprima mult mai bine o traire..Si starile noastre profunde au o culoare de baza, de fapt..Ramine de analizat, si gindit-simtit cum e mai bine..
Am sa incerc sa mai fac variante de tablouri, si versiuni, dar astept critici:), adica ce iti sugereaza ce am facut eu, daca e bine, daca nu, ce anume e bine, sau nu, asa, ca sa ma perfetionez si eu in lumea artelor.. Multumesc anticipat:)

2 comments:

  1. Ei hei!..ai perseverat....:).......:)................:)..

    ReplyDelete
  2. Da, da' nush cu ce rezultate palpabile:)

    ReplyDelete