Saturday, July 12, 2014

Amor



Cel mai interesant mi se pare sa visezi..Sa iti imaginezi, si sa vizualizezi toate lumile alea fantastice, din tine..Si sa le explici, cumva..Sa le redai in cuvinte..Sa te expui in ce esti, prin ce faci..
Ieri la job a fost o maxi-plictiseala, pentru ca am avut destul de putine de facut, si ma uitam doar la cum trece timpul, si am zis sa desenez ceva artistic, na..A iesit un desen din linii, si curbe adunate, pe care l-am intitulat Amor, pentru ca are mult rosu in el..
E si distractiv, dar si o clipa din trairile mele de la job, cind timpul trece atit de greu, si abia astepti sa scapi, si sa pleci acasa, sa iti incepi weekendul, sa fii liber, fara program, si etc..
Daca as fi avut o partenera poate ar fi mers o partida buna de sex, si o masa copioasa, apoi o chestie pe net, cu ceva noutati..Na..O sa-mi consum energia cu program administrativ..
Chiar, amorul pe ce loc mai e in viata noastra?:) Ce iti inspira tabloul Amor?

24 comments:

  1. Pe vreme aia, la timpul cand ai pus intrebarea, alergam in tromba inspre Roma. In ceea ce tine de cunoastere. Si-aveam abia dupa 5 luni sa inteleg in adevarul cunoasterii de ce "toate drumurile duc la Roma." O singura data in istorie adevarul s-a vrut spus/rostit/dezbatut in gura mare si acest lucru s-a petrecut la Roma); evident ca nu a fost permis... Dar Istoria a consemnat.. ca -ntotdeauna.
    La prezent: ........................!.....................................!.....................................!...............................!................. !

    Ce-mi inspira?: "Amor Amor" de la cacharel. Daca te dai de-ala pute tooata strada. Cu siguranta esti incredibila... fascinanta..:)

    ReplyDelete
  2. Bre, tradu-mi prima parte cu Roma, ca nu pricepui:)
    Parfumul contribuie la fascinatie, probabil..Adauga si mai mult mister persoanei, desi sint si aici puncte de vedere..

    ReplyDelete
  3. Sper sa nu te superi... Raspunsului i-as adauga si detalii adjuvante, ceea ce nu ma incumet sa fac Acum. Se vorbeste de scorpioni si de idiosincraziile lor...:)) Zuper-fain!:).Ceea ce nu se stie insa este ca uneori cumva este imperios necesar faci astfel; pentru a proteja. ori a nu rani....
    N.B.Si apoi cat timp nu mi-o cere nici o datorie sau vreun gand, care sa se poata marturisi, nu vad de ce as face-o.

    (P.S: Nu ma-ndoiesc sa stii, ai aflat deja.:)

    ReplyDelete
  4. *care sa nu se poata marturisi. Scuze!
    Scuze2: si pentru termenii medicali..deasemeni..care ma cam bantuie . cateodata

    ReplyDelete
  5. Stiu tot! Ce sa stiu?:)) Sint in ceatza in piatza..Daca imi explici pricep:)

    ReplyDelete
  6. (Pico della Mirandola) "Rationamente sau 900 de teze propuse spre a fi dezbatute in public, la Roma, in anul 1486, dar neacceptate"
    sau interzise as spune mai degraba, si declarat, asa cum putem lesne intui, eretic. E hei!, mi-a luat un an de ucenicie ca sa se indeuplece maestrul ...de mine. Apoi...ajunsa aici...am ramas cu o privire tampla si cu fundul asezat pe fundul abisului. Maestrul a plecat, asa cum avea programat, in Italia...in vizita...Si eu, pierduta. Noroc cu Rafael.....c-altfel..:))

    ReplyDelete
  7. Pisica mea a prins o cartita...cam acum o ora. Eveniment, eveniment rar....O-ho!

    ReplyDelete
  8. Saracul Pico, ce destin a avut pina la urma? Mi-a fost lene sa ma duc pe wiki sa-l vad..Tu ai fost in Italia Renascentista? Nu am vazut-o inca, desi cam stiu toate operele lor celebre, mai ales ale lui Sanzio..Mie sculpturile lui Michelangelo mi se par fabuloase..Bun..
    Mai, pisica ta merge pe sub pamint?:)) Imi inchipui ca da peste o galerie de cirtita, de aia gen tunel, si alearga cirtita ca in filme:) Glumesc.Si eu am 3 pisici, nu ale mele propriuzis, ci ale propitarului:)

    ReplyDelete
  9. Mai, Mie imi plac teribil de mult soriceii,rozatoarele si "tot neamul lor"!, deci... (ieri imi parea rau pentru biata cartita)... ce ai scris tu aici e un scenariu cam burlesc...
    Despre Rafael,.. (eu ma refeream la Calauza Rafael mai sus) Mi-a iesit de doua ori pana acum in cale, si nici o data nu l-am recunoscut imediat. Poate aparea prin oricine, absolut oricine; Si de fiecare data e un spectacol... cand se iveste. Ultima data m-a ghidat (in)spre o carte micuta si cu coperta rosie.. Ce bucurie pe capu'meu, nici nu-ti inchipui..!

    ...Sunt atat de multi pictori talentati incat este imposibil sa preferi doar pe unul, ignorandu-i in rest pe toti ceilalti. Insa la Michelangelo am gasit acea armonie gingasa. Chiar daca unii il critica pentru formele prea musculoase (barbatesti) conferite femeilor (in pictura), eu ii iert indiscretia insa, pentru ca i-o inteleg.(In sculptura nu o aplica, in pictura insa Da). Pana la urma sublimul este o gingasa(,cea mai gingasa,) armonie , dupa mine; iar Michelangelo Buonarroti este precum (este) papadia printre celelalte flori.:)):D:D...:)
    Iar cuvantul "Arta" este un cuvant a-t-a-t de aparte...
    :)
    Pai, pana acum n-a prins nici macar un soarece...:)) Nu am vazut-o eu,cel putin...

    ReplyDelete
  10. Dap, sint funny soriceii, ca se misca repede si precis, si poti sa te joci cu ei continuu..Pe aici sint multe veveritze si chipmunks, mari amatori toti de alune..Sa-i vezi numai cit de pretios curata alunele, si cum si le baga in gura cite 2-3 deodata:))). Sau cum topaie si se apropie de tine, te privesc circumspect, miros, fug, iar vin, iar fug, pina cind isi dau seama ca vrei sa le dai de mincare, si nu sa-i halesti, ca pisica:)))
    Mmm, burlesque mie imi aduce aminte de showuri cu dudui semi-nude care cinta si danseaza pe ritmuri erotice:) Dar sint faine ca au ceva artistic si viu, fata de striptisurile cele anoste..Ma rog, chestie de gusturi, si aici..
    Mmm, cine e Rafael, nu e pictorul? Ce carte rosie? E cu poze? Eu as vrea o carte care sa imi spuna lucruri noi si interesante.. M-am saturat de banalitati..
    Bre, Michelangelo e un monument rar.. Bun, tu zici ce i se reproseaza de nu stiu cine..Ma rog, nimeni nu e perfect, si societatea de pe vremea lui avea anumite standarde..Si lui Rubens i se reproseaza ca a pictat tipe obeze..Na..Pentru cine a studiat grafica, si proportii, e evident ca marii artisti au construit artistic formele alea, iar operele lor ramin peste timp pentru ca sint artistice, si nu pentru ca au aratat ceva, sau altceva ce ar tine de mode schimbatoare..Pentru ca arta, si optimul proportiilor e ce ne dorim tot timpul, nu?

    ReplyDelete
  11. Rafael e o calauza care iti iese in cale fie dupa o rugaciune puternica sau dupa mari si indelungate eforturi depuse... dar nici El nu-ti pune in mana vreo ceva. Trebuie ca tu sa intinzi mana sa iei ...
    Apoi tre'be sa cunosti pe cineva care detine deja comori...si sa ai full accesul la ele... Altfel... .

    ReplyDelete
  12. Na, comorile ti le aduni singur, fie ca sint spirituale, sau materiale..Depinde de ce planuri isi face fiecare cu viata lui, si cit de inteligent actioneaza..Pina la urma tot spiritul e mai important, ca si asa nu luam nimic cu noi dincolo, iar banii sint un mijloc, nu un scop, cel putin asa cred eu..
    Rafael e o viziune? Probabil e omul ala care stie toate raspunsurile, dar care e scump la vorba..

    ReplyDelete
  13. Actiune inteligenta inseamna atentie, in mare parte. Si mereu am avut in vedere (in mijloc) termenul "virtute". Cel putin eu asa mi-am facut eu plansa tehnica pe orice actiune(fie ea lectura) pe care am aplicat-o...de la inceput, pe acest cuvant.

    ReplyDelete
  14. Si de ce zic asta? La un moment-dat dupa ce treci probele ..anumite probe, ele se transforma in ispitiri. Am avut doua luna trecuta si m-am descurcat; la una am trecut cu bris - la a doua m-am blocat: "Eu nu sunt Iisus!!":)) .Nu pot fac asta. :))
    Maestrul e foarte finut cand zice: "Sa-nu-ispitesti-pe-Domnul-Dumnezeul-tau."!
    Si am mai avut si in trecut... Treaba e ca trebuie sa aplici logica aia cea mai simplista| nu filosofii, nu lucruri complicaatee. Nu ca nu-ti trebuie SI "Informatie", culeasa. Da' nu sa te dai mare cu ea, sa nu..,.x n... Sa nu-i omiti contextul vreodata samd.

    ReplyDelete
  15. Bine, aici cind am zis asta m-am gindit mai mult la cum sa traim frumos, cum sa folosim timpul umplindu-ne cu valori adevarate, si sa traim prin ele..Sa avem virtuti, cum zici, sa fim mici eroi ai romanului nescris al vietii..Si sa traim frumos nu e deloc usor, pentru ca apar atitea, dar, cu tenacitate le invingem pe toate..
    N u stiu ce proba a devenit o ispita, cum zici, aici trebuie vazut cazul concret, pentru ca fiecare problema are propria ei solutie subiectiva..Depinde de caz, unele probleme se rezolva imediat, altele necesita multa munca..Si trebuie vazut si contextul, analizate si lucrurile care par detalii, ca sa stii sigur ca rezolvarea e buna..
    Bine, asta cu sa te dai mare nu prea mai tine azi, ca pe toti ii doare fix in cur de tine, sint complet indiferenti la orice nu tine de interesul lor..Mi-am invatat bine lectia asta..

    ReplyDelete
  16. Acuma cind ma uit la "tabloul" meu Amor, imi dau seama ca e bunisor, dar ca nu l-am prelucrat, pentru ca totul arata crud si putin salbatic:), curbele nu sint terminate, si intregul pare in lucru..As putea sa-i mai pun niste straturi de curbe, dar e mai bun asa, ca iti da starea aia adolescentina de a dori sa explorezi, si sa intelegi lumea..
    Tu in ce zona locuiesti? Eu am stat in tig 3, la Flora. Daca te mai plimbi prin oras, si faci poze trimite-mi-le si mie pe adresa de la profil:), ca sint curios cu cine discut, si cum mai arata orasul, si personajul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am facut cont de skype. Acum..O saptamana?.. Nu folosesc eu acest program ci ai mei o fac, ca sa comunice cu Adrian. In fine, am pus o poza acolo, facuta de mine in seara asta.:) Daca ai placerea sa vezi cu cine vorbesti..
      Nu sunt blonda...

      Delete
    2. Mi-am revazut si eu contul meu mai vechi, dar uitasem parola, si acuma am schimbat-o:)) Cine e Adrian? Trimite-mi pe mail numele tau de pe skype:)

      Delete
    3. Nu am reusit sa aflu adresa ta de email... daca ma poti ajuta..

      Delete
  17. Bun. voi da curs acestui deziderat intr-un timp (relativ) scurt. Saptamana viitoare (ne) vine si masina dokkerul...
    ...Cat de frumos e Land Roveru' ala vechi clasic...greeeen:) Nu e tocmai foarte feminin, e ca un fel de ciobanesc german masina aia.. 2 am vazut prin oras. Adica.. la aia rezista si la noi de ce s-ar strica...?! ! ! ! ! ! Cred ca o sa mi-o cumpar intr-o alta viata.

    ReplyDelete
  18. Masinile astea mai noi sint bune, tin destul de mult..Mie imi plac astea de teren, cum e si a mea, sint si mai puternice si rezistente, si stabile la drum..Fiecare cu ce prefera:)

    ReplyDelete
  19. Eu voi cumpara Land roverul in urmatorii (5)cativa ani. E pacat sa renunti la un vis...
    :)

    ReplyDelete