Tuesday, July 29, 2014

Destine posibile sau acceptate

Nu-s obisnuit sa-mi spuna cineva ceva frumos, pentru ca na, mi s-a intimplat atit de rar, ca asa a fost, si de aia cind e, nu prea stiu cum sa reactionez, ma fisticesc si zic vreo timpenie, sau ceva..Pai asa e lumea, ca tu esti o fiinta care e pregatita sa se apere si sa se lupte, iar restul ce-o fi, sa fie..Tu supravietuiesti, si vrei sa supravietuiesti si de acuma incolo, si de aia esti pregatit mai degraba sa contracarezi lovituri, decit sa accepti laude..Pentru ca, serios vorbind, si laudele cind au venit, a fost ceva ascuns in ele, o magarie, o mizerie, sau un interes, ceva obscur oricum, nimic adevarat, sau sincer..Si de aia imi asum, in continuare, sa reactionez ca un bou, cind aud ceva spus despre mine care sa fie dragut..Da na, asta e, doar toti traim in lumea asta, si simtim cum e sa fim agresati continuu, si sa raspundem la fel, ca doar n-oi fi io ala unic pe planeta..
Acuma sincer vorbind, lupta asta sa reusesti ceva, chiar face viata interesanta..Altfel ar fi un urias infern de plictiseala..Am trait si eu perioade de astea de neactiune, statice, si a fost ceva complet aiurea, de parca iesisem din viata reala, si pluteam idiot printre aiureli..Si chiar simteam ca o cam luam razna..
Chiar daca as cistiga miine la lotto tot ar trebui sa am niste scopuri, idei, variante, sa actionez ca sa ceva, altfel e complet absurd..Nu poti trai fara sa simti ceva, cit de cit, ca e bucurie-veselie, sau tristete-melancolie, na, sa fie ceva, acolo ca sa simti ca traiesti si ca nu-ti pierzi viata cu idiotenii..
Fiecare isi stie stilul lui si-si cauta destinul care sa i se potriveasca..Pentru ca iti cauti un job care sa te satisfaca, cit de cit, o mincare-care sa-ti placa, citesti ceva interesant pentru tine, iti alegi prietenii cu care sa comunici, iti alegi un partener de viata adevarat, ca pentru o viata a ta adevarata, asa cum simti ca trebuie sa fie..
Bun, bine, e o discutie lunga aici, cu multe argumente, dar eu zic ca daca chiar vrei ceva, si muncesti pentru asta, atunci iti vei indeplini dorintele..Altfel, argumentele si lamentarile sint fara sens, si le poti folosi ca justificari ale inactivitatii..Cum era vorba aia: Daca vrei, poti..Adica daca iti doresti, si te mobilizezi, atunci vei deveni un luptator care va reusi uneori, va pierde alteori, dar sigur va continua..Pentru ca de argumente imbecile sint cam obosit, si nu mai am rabdare sa le ascult..A, ca asta a fost stilul vremurilor alea cretin-trecute, e adevarat, ca doar si eu am intilnit cohorte de maimutzoizi limitatzi si care incercau sa ma traga si pe mine de partea negativa a Fortei, sa zic asa..Si na, daca am rezistat la atitea, si m-am eliberat de mentalitatea aia a lor, probabil ca am stiut de ce, si cum, si in ce fel..
E plin de idioti agresivi, care vor sa ti-o traga, sau sa te manipuleze..Oho..Dar tu alegi pentru tine, pina la urma..In unele momente m-am uitat asa, de curiozitate, la personajele alea care erau, si cu care eram obligat sa conlucrez, desi nu-mi doream..Sincer spun, de toti s-a cam ales praful si pulberea..Si, na, pe undeva, e cumva, corect..Dar ce nu e corect e ca oameni valorosi sa fie bagati in mizerii, si determinati sa iasa in afara societatii, asta e inadmisibil, dar s-a intimplat..Dar e si vina lor ca au acceptat..Stiu ca uneori ei au avut o finetze, si o inteligentza mult superioara, si n-au vrut sa se compromita, dar asta nu a functionat, pentru ca azi, lupta asta dintre oameni se face fara reguli, ori te lupti cu toate metodele, ori abandonezi..Dar daca abandonezi nu te mai plingi..Te retragi in gloria pe care o ai in imaginatia ta, si asta e..

No comments:

Post a Comment