Tuesday, July 8, 2014

Miercuri, alaturi

E miercuri, si oamenii sint cercuri, doar pentru ca e miercuri..Dar miercuri asta e o zi aleatorie, fara semnificatie..Sintem toti cercuri doar pentru ca a venit mijlocul saptaminii, cel care sa ne dea, cumva, echilibru..Toti avem stari tembele de-a lungul saptaminii, si ne raportam la zile, asa, ca sa stim ca putem avea repere, cumva..
Eu ma simt azi ca si cind as fi la fel de liber, ca intr-o vineri..Dar e marti, seara, decit..Si ma gindesc la ziua asta ca si cind ar fi ce mi-as dori..Adica-ca la o zi varianta posibila din toate, in care ma simt bine, si liber, si in care chiar pot sa fac orice, sa maninc orice, sa beau orice, sa discut orice cum si cu cine vreau..
Bun, stiu ca trebuie sa ma barbieresc, sa mai spal ceva lenjerie, sa gatesc, eventual ceva, pentru zilele ce vor urma..
Dar azi e o varianta a fiintei mele..Asta care sint..
Gata, m-am barbierit, sint fresh, am tras in raspar, am un obraz fin ca al unui copil.. Barba de sus..Ca barba de jos e de maxim 2 cm:)..E bine, cred..Adica, na, 2 cm in zonele accesibile:)), ca in rest mai sint variatii de lungime:))..Daca ar fi dupa mine m-as barbieri complet, ca nu-mi place parul..Dar depinde si de metode, ca nu vrei sa na..
Ma ustura fatza, ascult muzica, si-mi inchipui ca asa ar trebui sa fie..Sint anesteziat dupa 1 sticluta de Porto, ma simt ca si cind chiar am facut ce a trebuit..Ce greu e sa te mentii proaspat, sa te barbieresti, speli, stergi, sa te dai cu deodorant, dar na, asta e regula..
Cind fac dus ma uit in oglinda si ma vad cum arat in pielea goala..Na, e ca la un spactacol al fiintei.. Eu si oglinda..Se mai vad anii trecuti, si toate..
Omul e cel ce exista..Si care se vede, asa cum e..Toti ne schimbam, in timp..Oricine am fi..
Pina la urma, cine a mai ramas sa ne poata fi alaturi? Pentru ca lumea asta alunecoasa se duce pe directii nestiute..

No comments:

Post a Comment