Tuesday, July 22, 2014

Suflete compatibile

La jobul meu de acuma fac design mecanic industrial, adica tot felul de chestii sudate, folosite peste tot, cam orice e nevoie, mie imi da treaba, si fac modelul 3D, desenele technice, tot setul complet ca sa poata fi fabricat..Si chiar nu am complexe, si chiar pot sa fac absolut orice, oricind, si in orice conditii..Recunosc ca imi si place sa am challengeuri tot timpul, altfel m-as plictisi..Si eu chiar le fac, si ei chiar sint incintati, si ma face chiar sa ma simt bine..Si, sincer, nu zic ca sa ma dau mare, dar e pasiunea mea sa construiesc cele mai dilii modele imaginate, adica prototipuri pe care nu se incumeta nimeni sa le faca:)) Na, asta e, ca cam tot timpul numai constructii din astea am facut, chestii semi-ciudate si absolut unice:)) Da nu ma laud pentru ca na, asta e viata nene, iei pe apucate..Si faci ce ti se cere, chiar daca chestiile alea sint unicate la care ei nici n-au visat ca pot fi facute..Si pot sa dau exemple, oho, ca am experiente care mai de care mai dilii, dar care au sfirsit ca proiecte posibile, fezabile, si efective..Na, adica fezabile pentru ei, ca doar ei au cistigat banii din ce le-am conceput eu..De asta zic ca ar trebui sa fac o inventie a mea, ca sa cistig si eu ceva din toate..Dar, poate ca va veni si asta, sa vedem, ca am idei multe..Bun..Sa vedem..
Cel mai acut simt nevoia de o partenera..Imi e foarte greu sa ma descurc fara subtilitatile si capacitatile unei femei cu care sa ma inteleg..Si nu zic de sex, sau de curatenie-gatit, ca la astea ma mai descurc..Dar femeia aceea adevarata cu care sa discut orice, si care sa-mi dea sfaturile cele mai bune..Na..Femeia e femeie, si doar ea poate rezolva ce nu stie un barbat..Ea stie cam tot..Si as vrea sa o gasesc pe cea care sa ma poata rezolva si pe mine:) Stiu ca exista, dar ca nu am avut sansa sa ne vedem, inca..

No comments:

Post a Comment