Sunday, July 20, 2014

O fotografie



Aaaaaa, mi-am pus poza la profil, seman un pic cu Mircea Baniciu de la Phoenix, cred, sau ceva, desi na, el n-are talentele mele:))), si nici io pe ale lui..Poza mi-a facut-o un coleg de la job, acu citeva saptamini, cind ii faceam un model..Originalul era mai baban ca se vedea si monitorul si la ce lucram, da a fost ok..
Imi placea cum arata, artistic vorbind, Stallone, asa o figura e super-interesanta, da na, fiecare cu ale lui.. Cre'ca trebuia sa-mi pun poza din liceu, bine, eram mai idiot pe vremea aia, da parca eram mai serios, sau ceva..Sau mai aplicat..Ce amintiri, tin minte ca ne-am adunat toata clasa la fotograf, care era de fapt tatal unui coleg de-al nostru, ca sa ne tragem in poza..Nenea ala facea multe poze de nunta, era undeva in centru si se umpluse de bani..Pe urma au aparut aparatele astea digitale, si pare ca omul a dat faliment, ca a disparut din peisaj..Asta e cu progresul, unii mai si pierd..De colegul meu nu mai stiu nimic, s-o fi reprofilat pe altele.. Tot ce se poate, ca fiecare s-a adaptat cum a putut.Stiu ca multe tipe au facut o a doua facultate, ceva economic oricum..Chiar, poate pun o poza cu clasa mea din liceu, mai incolo..Sa vedem..
PS Nu seman cu nimeni, ca moaca mea e proprie si personala, de fapt seman cu maica-mea mai mult asa la fizic, ca la psihic am dilelile mele, destul de multe si alambicat-contorsionate, sau ceva..

No comments:

Post a Comment