Saturday, July 19, 2014

Self esteem

Uneori am asa un sentiment, de fapt o senzatie, dupa ce analizez cite unele, si altele, ca-s cel mai prost din lume..De fapt, din toata galaxia..Da pe urma ies pe strada, vad alta lume, si ma simt mai bine, ca-i vad pe altii si mai si, oho..Deci chiar atit de prost nu-s..Poate-s mediu, la prostie, adica asa cam pe unde e patura de mijloc..Sau ceva..Si pe urma iar ma gindesc, da ia stai bre, ca am facut si aia, si aia, hai ca-s peste patura.. Ca am si niste chestii ale mele..Ca nu oricine, orice..Iar eu, na, nu ca ma umflu in pene, dar e, ca, totusi..
Pac pac..Acuma fi si o strategie pe care o face subconstientul ca sa creasca stima de sine, mai stii? Ca si subconstientul asta e al tau, si zici ca-l stii, da ai si surprize cu el..Aha, si inca cum, ca uneori zici ca ti-e prieten, alteori dusman, e cu personalitate..De aia ne vedem rar, hahaha, ca-i mai bine pentru amindoi.. Sau amin-cite or fi..
Bun..Dupe astea, zic, na, ca acuma parca e mai bine, hai sa mai pompam ceva la stima asta, adica la self esteem.. Si pompam, bineinteles ca evident, alcool..Ca droguri nu cre'ca o sa iau vreodata, ca nu-s pe stilul meu, is sub, de fapt..Bun, si incepem cu un Porto, ca sa fie..Apoi inca un Porto, ca cine se aseamana se aduna, si toate-s casafiebinesanufierau, si sa ne eliberam de propria timiditate..Si ca sa ne crestem inteligentza in ochii proprii..Si inca un Porto, si altul, si uite asa adunam valori peste valori, plus ca ne mai amintim cite si cite..Si crestem intr-un pahar cit altii in sapte, si ajungem sa fim, ooo, niste super-genii-personalitati-inca-nedescoperite..
Si asa incep eu sa simt cel mai inteligent din univers, cam dupa al 4-5lea pahar..Dupa care zic, dar stai, ca mai am si alte calitati, cred..Si ma dezbrac, ca deja sint hot de la vin, si ma duc in baie, la oglinda, sa ma admir nud..Si uite, atunci imi dau seama ca nu-s numa inteligent, dom'le, sint si cel mai frumos din lume.. Era firesc cumva, ca-calitatile sa se traga una pe alta..Ce frumos sint, ooo..Da nu mai zic la nimeni, pen'ca asta e un secret pe care-l stiu doar cunoscatorii..Na, acuma ca mi-am dat seama, hai ca mai merit un Porto, ca premiu..Ca sint constient ca n-am descoperit decit 5% maxim din toate calitatile mele..Restul, mai incolo, ca mai e timp, ca mi-am propus sa traiesc mult..Ce pielea mea, ca sa nu zic chestia cu pula:)) Chiar, oare e bine sa mai zic vulgaritati? Ca nu ie ilegale, sau imorale, sau ceva..E doar asa, de cum suna..Uo sa reflectez..

No comments:

Post a Comment