Saturday, July 5, 2014

About and still

Asa cum fiecare isi are visul fiintei lui, din care ii deriva toate, cred ca, la fel, fiecare isi are si spatiile lui, locurile in care se intoarce, de fiecare data, ca sa se regaseasca..
Pe mine m-au fascinat laboratoarele, salile de curs, si muzeele..Nu stiu de ce, poate pentru ca sint incarcate de idei pe care le descopeream pas cu pas..Imi placea linistea lor, dupa ce toti plecau, pentru ca simteam cum toate chestiile alea super-interesante dansau prin aer, se ascundeau, dar doreau sa fie descoperite..Asa, ca o femeie, cumva..
Imi place enorm sa caut, sa experimentez, sa cercetez, si sa invat..Si inca mai cred ca am sa descopar ceva, in viata asta, nu stiu inca cum o voi face, dar ceva sigur voi reusi..Poate ca mi-ar trebui un partener pentru asta, cu care sa comunic bine, un fel de mic geniu, sau ceva, un om cu care sa ma contrazic mult, dar care sa stie, si sa construim impreuna..Si stiu ca si exista acel om, inca nedescoperit..Cu care sa impart visul..Sau visurile..
Azi, dupa job am fost in plimbare, m-am dus la un magazinut cu tot felul de chestii, ca sa-mi cumpar ceva, nu stiam ce, dar asa, ca sa fie, sa am un obiect concret..M-am uitat la multe, am vrut sa iau un fel de chestie in care sa-mi pun sendvisul, si sticluta de cola, pentru job..Apoi m-am sucit, si, la iesire, am cumparat o bricheta de forma interesanta, dupa care am fost sa mai iau mincare..In ultima perioada imi cumpar tone de mincare, azi am luat o bucata serioasa de brinza, un pui la rotisor, rosii, macrou afumat, 10 litri de apa pentru ciorbe, castraveti englezesti pentru salate, asa ca sa am pentru saptamina viitoare..Chestia cu brinza a fost fabuloasa, pentru ca n-am cumparat niciodata asa multa, e 1/4 dintr-o roata:)), o sa maninc brinza pina la pensie:))..De fapt cred ca zilele astea imi trag niste salate grecesti ca sa ma simt bine..Plus ceva ciorbe, ca nu se poate altfel..Azi m-am uitat pe multe retete de mincaruri, am pui pentru ele, dar nu stiu, sa vedem..
Weekendul asta am zis sa mai spal ceva rufe, sa mai fac curatenie, mai un Porto seara, si sa ma mai linistesc.. La job e bine, dar incerc sa-mi mai traiesc si eu timpul liber asa, ca sa il simt..
Ieri in drum spre casa, pe highway am vazut un nene care intrase cu masina intr-un parapet..Greu de crezut cum ar putea cineva sa faca asta, dar, na..Cred ca e mai interesant sa povestesc din intimplarile zilei, decit altele ale mele..Poate o sa incep sa o fac, mai ales ca la job sint si persoane super, desi e cam plictisitor mediul, pentru ca fiecare isi vede de ale lui..Dar ce e interesant, zic iar, e ca ei sint oameni, cu stilul, viata, optiunile lor, si care traiesc acum, care se exprima, exista, si vor sa comunice..
O mica prezentare, cumva; Mac e seful, la Engineering e Jeff, cel mai experimentat, Tobias care e cu telefoanele, contactele, blabla, si eu, Florin, Designer de geniu (hahaha) care face toate proiectele posibile si imposibile in 3D, angajat de doar 3 saptamini..Asa, si, ca chestie, conlucrez cu Alan, el imi da proiectele de facut, adica ma cam ingroapa in ele, ca am facut multe..Toti sint tipi ok, sincer, bine, cu bune, si rele, dar profesionisti, si cu care ma inteleg foarte bine chiar..Dar, despre fiecare, pe parcurs, mai ales ca si eu am multe informatii de aflat..Despre companie ce sa spun, e destul de mare, are mult de lucru, si, dupa citeva luni o sa se mute in alta locatie, o cladire mult mai mare si frumoasa, nu departe de unde e..Dar, amanunte pe parcurs..Pentru ca si eu sint relativ nou la ei, dar un designer de viitor, zic:)) Keep in touch!
PS PRogramul meu zilnic e de la 7 am la 5 pm, cu 2 pauze de 15 min si lunch de 30 de min, salariul e bun, si munca interesanta, adica, na, modele 3D si desene de detaliu, complete, am safety shoes, un fel de adidasi cu bot intarit, la job lucrez intr-un cubicle, am spaaatiu mult, liniste, e foarte bine, cel putin pentru mine e cel mai bun job pe care l-am avut pina acuma, sa vedem ce ne rezerva viitorul..

No comments:

Post a Comment