Tuesday, July 29, 2014

Viata reala

Cea mai mare parte a oamenilor traiesc complet haotic..Habar n-au pe ce lume sint, cred aiureli de tot felul, si se complac in tot felul de cretinisme..Si, pina la urma, sincer, isi merita viata aia, a lor, care le e impusa, si, pe care, cu propria constiinta, o accepta..
Lumea a evoluat..Noi traim printre dilii, si dilelile lor, dar nu inseamna ca si trebuie sa facem ca ei..Pentru ca un om inteligent traieste inteligent, nu se lasa dus pe drumuri care nu-i apartin..Trebuie echilibru in toate.. Si daca societatea tinde sa ne dezechilibreze e treaba ei..Pentru ca daca am da curs tuturor timpeniilor impuse ar insemna ca noi am cedat, si ca acceptam sa fim traiti de altii..Stiu ca de multe ori nu ai de ales, si ca trebuie sa accepti compromisuri demente..Dar, ca om inteligent, cred ca ai alternative, totusi..
Stiu, stiu, stiu..E saracie, si mizerie, peste tot, si toti cauta sa se salveze pe ei, chiar daca asta inseamna sa te termine pe tine..E foarte adevarat..Dar e adevarat ca si tu poti sa iesi din toate astea intr-un mod inteligent, si care sa te reprezinte pe tine..
Am trait si eu multe depresii din cauza multor descreierati..Dar, dupa toate, m-am adunat singur, si am invatat sa merg singur inainte..
Nu exista retzete miraculoase ca sa scapi..Asta o inveti iesind singur din toate capcanele posibile..Dar si cind iesi, e o eliberare meritata..Si cred ca toti putem face asta..Sincer..Si nu sint cinic, ci doar realist, dupa atitea lupte pe care le-am dus cu toti, de la inceputul timpului..
Dar am o sila de ceva, si asta a fost de cind m-am nascut, cred; de prosti, de prostii, si de rautati fara sens.. Daca ar fi dupa mine as izola toti prostii, cretinii, si raii pe o insula, sa stea acolo, intre ei..Si asta asa, ca sa nu mai faca probleme celor inteligentzi, si sinceri..

No comments:

Post a Comment