Tuesday, July 22, 2014

Omul realitatilor

Lucrurile se leaga, in ultimele 2 posturi, pentru ca unele determina altele, si viceversa, si asa ajungi un mic prizonier in cercurile vicioase, pentru tu, ca om nu ai cum sa determini schimbari in cercurile astea pentru ce e acolo nu depinde de tine, oricine ai fi, depinde de ceilalti..Iar tu esti prin in carusel, si te invirti cu viteza aia impusa, si tot ce poti sa faci e sa te agati cit mai bine de orice, ca sa nu fii aruncat peste bord..Stiu ca e o situatie absolut mizerabila, dar ce dracu sa faci, ca sa supravietuiesti, mai ales in lumea  asta de acuma in care ti se poate intimpla orice, adica, spus pe sleau, toti au libertatea sa faca orice, ca intr-un joc fara reguli.. Adica inveti si tu ca uneori iti mai calci pe morala, si constiinta, ca sa nu mori..Bine asta nu inseamna sa te cobori la nivelul ala subuman, ci sa te dezvolti, sa iti eliberezi mintea si sa inveti adaptindu-te la toate provocarile vietii asteia..Pentru ca toti am trecut prin asta, si ne-a durut destul de tare..
Bai, nu stiu, dar eu am zis ca cel mai important e sa fiu bun in domeniul meu..Si pentru asta am invatat enorm de mult, si m-am supus singur la chinuri destul de mari, sincer..Pentru ca am zis ca daca sint cu adevarat profesionist, poate am sa gasesc jobul ala pe care il visam..Si am invatat, am adunat informatii, le-am reorganizat, am facut orice ca sa-mi mentin mintea deschisa si atenta, pentru ca altfel, sincer, nu cred ca as fi avut vreo sansa, pentru ca nu am alte talente si aptitudini..M-am gindit sa ma reprofilez, sa ma fac bucatar, organizator de evenimente, stilist, designer pentru tot felul de chestii, dar am vazut ca joburile alea iti cer niste calitati pe care eu chiar nu le am..Sigur, asa, teoretic le-as fi putut face, dar m-ar fi consumat enorm, si zic asta nu doar pentru ca sint lenes ca fire, si comod, ci pentru ca asta e..Oricit as crede de exemplu ca pot sa fac pizza, sa zicem, chiar nu pot sa fac asta continuu, pentru ca ma consuma toate miscarile alea, si n-am dexteritatea unui profesionist..In fine..
Sa fac o confesiune..In perioada asta economica foarte grea in care nu se angajau neam inginerii designeri am luat un job la astia de fac Blackberry, telefoanele, dar nu ca technician, ci ca lucrator, adica asamblor de telefoane celulare, la banda..Cu salariul minim pe economie, na, si munca in schimburi de cite 12 ore cite 3-4 zile sau nopti la rind..Am fost angajat 8 luni la ei, pina nu a mai mers treaba, si ne-au dat afara pe toti, dar ce am trait acolo, e de povestit in multe carti..Citi oameni am cunoscut, cite destine, ce feluri de a fi, cita cultura e ceva de neimaginat..Oameni din toata lumea asta, pe care i-am intrebat cite in luna si in stele..Si chestiile alea nu le uiti nene, pentru ca oamenii aia si-au amestecat viata cu a ta, ai fost impreuna la atitea, si atitea..
Cred ca acolo am invatat ca orgoliul nu face nici 2 bani..Si ca doar tu faci ce poti in viata asta, ca sa supravietuiesti cu bani putini, si sa continui sa existi..Bun, economic a fost foarte grea perioada aia, atunci aveam Corolla masinutza, dar uman vorbind a fost o perioada incredibila..Sint atitea de povestit..Poate ca de atunci am prins aversiunea asta pentru telefoanele celulare, sau mobile, dar viata printre toti mi s-a parut o experienta absolut incredibila..Am invatat cite n-as invata intr-o viata de calatorii, in special din cultura chineza..Ce maninca ei, cum se imbraca, cum gindesc, ce cultura speciala au, oho..

8 comments:

  1. Amazing. ...L-am citit cu vreo cateva seri in urma. Nu am alte cuvinte de adaugat.. poate... decat.. te citez: "cita cultura (de neimaginat)." si vad ca ai mai subliniat inca o data: "ce cultura speciala au, oho". bine punctat!
    Ai omis ceva insa.. Dupa un timp de socializare gandul de a te duce Duminica la biserica,la slujba, nu mai parea ..la mare distanta. Ba chiar.
    ..telefoanele celulare.... :D:D Vaiiii, ce ne potrivim aicea:!::))::)) :)) :)

    ReplyDelete
  2. Da, am invatat multe despre multe, atunci; am vazut cita varietate e in evolutia omului..Mmm, de ce la biserica, si nu la club?:)
    Telefoanele cel sint bune, daca iti trebuie, pentru ca daca nu sint o uriasa sursa de nervi..

    ReplyDelete
  3. Pentru ca aveam o colega careia am fost nevoita sa-i spun ca aleg eu cu cine vorbesc daca vreau sa vorbesc, eu in schimb n-aveam de ales decat ca sa-i ascult toata viata si toate gandurile... Deci de la un singur om.
    trebuie sa fi avut vreo 45-50d'ani duduia...Of...

    ReplyDelete
  4. Club? ...Eram cu un tip care avea ambele bratze pline de tatuaje...:) Unul dintre cei mai seriosi oameni pe care i-am cunoscut. Curajos... dar, cand era vorba de femei ..era de o timiditate...:))

    ReplyDelete
  5. De asta nu am inca cell phone, ca vreau sa ramin calm:)..M-am cam saturat sa fiu nevoit sa clampanesc cu cine stie ce idiot cu chef de vorba, hai sa fim seriosi, ca viata e scurta..Pe mine ma mira cum multa lume isi consuma timp pretios din viata cu tot felul de aiureli..Sint putini oamenii cu care chiar poti sa discuti ceva cit de cit..Aaa, si cel mai sinistru nu e ca-si expune parerile absolut timpite cineva, nuuu, e atunci cind iti propune sa discuti exclusiv despre nenorociri, boli, etc, adica chestii care daca nu-ti intorc stomacul pe dos, atunci te imbolnavesc psihic..Si de la psihic la fizic e doar un pas, vorba japonezului: bola intra prin minte, si tot pe acolo iese..
    Daa, si eu sint total contra ca sa ma inoportuneze, folosind telefonul, vreun dobitoc..Ca am alergie..

    ReplyDelete
  6. Ziceam de club, ca e mai bine decit la biserica:)
    Mie tatuajele mi se par mici mofturi, si te gindesti ca le ai toata viata, uh, e aiurea pentru ca te plictisesti de ele dupa un timp, in fine e alegerea fiecaruia cum alege sa-si decoreze corpul..Cind ma gindesc la tatuaje vad ori wrestlers, ori strippers, tipi din aia cu corp de Hercule, si instalatii supradimensionate, care se plimba nonsalant printre tipe zimbitoare:) (ca tot am zis de jocuri erotice)
    Cit despre timiditate, asta e ceva cu care te nasti, sau pe care o poti dobindi, pe traseul vietii..Cred ca exista in fiecare timiditatea asta cind abordezi sexul opus, totul pina la momentul cind te cunosti, si vezi ca te intelegi, atunci e mai usoara comunicarea, si asta iti da curaj:)

    ReplyDelete
  7. Depinde de biserica cred...:)) la unii am vazut ca-i veselie :),:) (Am studiat fotografiile lor..de grup... Ce de chestii!! (acolo) :))..O-ho!)
    Mai, eu le vedeam ca pe (niste) chestii sentimentale la el=pe corp. Nici nu ma uitam la ele prea des. Le cam ignoram...as putea zice.:D
    ...wrestlers, ori strippers...– A!, nu era genul. A fost foarte platonica relatie dintre noi (si mi-amintesc ca i-am si spus lucrul asta la timpul respectiv) si foooaarte okay. Lui ii placea foarte mult Issac Asimov si literatura SF. Pana la urma, cred ca a fost persoana care mi-a pregatit psihicul pentru tot ce avea sa urmeze.. /Altfel as fi innebunit..Probabil.
    Cel mai posibil...


    ReplyDelete
  8. Te cred, fiecare are motivele lui sa isi faca un tatuaj, sau un piercing:) Unele sint si in zonele erogene:))))
    SF e foarte bun, iti pune imaginatia la lucru..Si Asimov e un classic..In ultimul timp nu am mai avut rabdare sa citesc, cind auzeam de o carte buna ma duceam pe wiki, si vedeam in mare, despre ce e vorba..
    Veselie la biserica? Poate la altii, ca la ortodocsi e cam sinistra atmosfera:))) Nu-mi plac religiile, sint depasite, azi e cu stiinta la putere..
    Daaa, iti trebuie o mare tenacitate ca sa rezisti la toate, ca schimbarile sint foarte rapide si ciudate..Si multe de tot..

    ReplyDelete