Thursday, July 24, 2014

Luptele vietii

Uneori te mai indepartezi de spatiile dimprejur..Fugi ca sa ai o distanta buna, si sa poti privi totul de mai departe..Si iti iei un timp ca sa te gindesti la toate, care, si cum s-au mai intimplat..Si stai asa, nemiscat, si eliberat de toate variantele prin care au incercat sa te constringa..Privind la situatii ca si cind ar fi mult inafara ta, si ca si cind ai sti ca ai miliarde de ani inainte in care sa iti poti desfasura fiinta..
Libertatea e si ea o notiune relativa, pentru ca se raporteaza la ce ai trait, la ce simti, la cum esti tu..Te poti elibera de ceva, dar tot te leaga multe de acel ceva, si viata ta e un sir de intelegeri de ce ai trait, si simtit fata de acel trecut..Si daca vezi o eliberare e pentru ca ai constientizat, si reusit relativ..Si daca te eliberezi e ca o trecere, si ea relativa, pentru ca libertatea absoluta e o chestie ideala, de fapt, si intangibila, pentru ca sintem atit de legati de tot ce ne este imprejur..Ma rog, e mult de spus, si fiecare isi are variantele lui de eliberari..
Eu, pentru mine, asa, ca stil de om care sint, am vazut ca anumite constringeri si dureri imi fac bine, si doar asa ma simt legat, cumva de viata asta reala..Pentru ca am vazut ca ideea de libertate e legata si de celelalte fiinte, care ne seamana, in sensul in care si noi, ca fiinte, ne comparam libertatile pe care le avem..
Eu, sincer, nu-i urasc pe aia bogati, pentru ca nu as vrea sa ma plictisesc, sau sa ma dau mare facind ce vreau, eu, pentru ca e chiar absurd..Plus ca nu as vrea sa am responsabilitatile atasate de o avere mare.. Te poti instraina usor de tine, si de cine esti..E de 1 miliard de ori preferabil o reusita profesionala, si o varianta de destin cit de cit umana, in care sa ai si familie, un om alaturi, eventual copii, si o casa in care sa le faci pe toate, pe indelete..Dar nu e usor, nici asta, cind te lupti pentru supravietuire, in lumea asta instabila..
Acuma, sint multe de spus..In perioada asta mi-a mers suficient de bine, si mi-am trait si multe damblale visate..Ce m-a nemultumit profund a fost sa vad cum visatorilor li s-a pus pumnul financiar, in gura.. Si asta nu e deloc bine, pentru ca nu asa evoluezi..Eu, sincer, am multe de reprosat, sa zic asa diplomatic, aproape tuturor..
Ma simt ca si cind as sti ca de miine am sa incep un alt destin..Si ca o sa trebuiasca sa iau totul de la zero.. Si sincer ca nu-mi pare rau, pentru ca, cam asta am facut tot timpul..Am alergat pe drumuri, singur, cautind sa inteleg ce mi se intimpla..Si mi-a placut, in masura in care m-am regasit pe mine in toate astea..A fost bine, pentru ca am mers pe drumurile gindite..Iar ce a fost sa fie independent de mine, fie..Dar, in mine, am stiut ca ce fac, fac bine, si ca am un drum al meu doar, care nu poate decit sa mearga inainte..Si toate cu mari dureri, si riscuri, oho, si inca cite..Si toate, absolut toate, asumate..PEntru ca puteam sa fiu nu doar singur, ci si falit, si incapabil sa continue, iar asta a fost destul de aproape..De meditat..
Miine o sa-mi platesc si ultima datorie, si o sa ma eliberez, de toate..De aici incolo o sa incep sa acumulez capital, pentru supravietuire..
Viata e foarte grea, pe lumea asta..Dar luptam, si reusim, pentru ca nu-i putem lasa pe ceilalti sa ne calce in picioare, oricine ar fi ei, sau s-ar crede..

1 comment:

  1. ,,Dar, in mine, am stiut ca ce fac, fac bine, si ca am un drum al meu doar, care nu poate decit sa mearga inainte..Si toate cu mari dureri, si riscuri, oho, si inca cite..Si toate, absolut toate, asumate.. "
    deci si tu esti cu asumatul :) :) (Altul ! :) )Bunn -buun..B i n e !
    ,NAINTE ! ! !

    ReplyDelete