Sunday, July 20, 2014

Viata, si vieti


Traim tangent la trairile celorlalti..Ne atingem curbele simturilor in puncte..Apoi ne urmam traiectoria ca sa ne tangentam iar, si iar..Ne intersectam in puncte de imagini, pentru ca timpul ne preseaza..Nu mai exista altceva decit drumul, si directiile determinate de noi, sau de circumstantzele cretinoide impuse..Si ne evoluam asa, inainte, posibilitatzile, pina mai ramine din viatza asta o particica pe care o consideram proprie..Dupa care nimicul va invada tot..Sau neantul, spune-i cum vrei, e acelasi lucru..
Driblam cum, si cit putem, toate stupiditatile si mizeriile..Si ne consumam timpul nostru atit de pretios facind asta..Vedem, analizam, eschivam, ne retragem, atacam iar..Doar pentru a evita nimicul..Sau ca sa evadam.. Luptam o lupta pur cretina si absurda..Ca sa ne eliberam..Si culmea culmilor, daca reusim asta, pe urma chiar nu mai stim cum sa ne acoperim timpul ala, pentru ca luptele astea ne-au consumat cam toata fiintza.. Raminem asa, stupid suspendatzi intr-o varianta de aiureala care nu seamana cu nimic..
Cred ca am trait in viata asta cam tot ce ar putea trai cineva, de la inaltimi, la abisuri, trecind prin lumi foarte diferite..A fost ok, pentru ca am vrut asa, sa experimentez cit mai mult, ca sa nu-mi para rau, cind voi muri ca a fost ceva sa regret..Si a mers..Mi s-au confirmat cam toate cite am gindit..Acuma mai am inca multi ani de trait ca sa mai experimentez, si sa invat..Fata de ce imi imaginam ca as putea face, pe vremea lui Ceashca, cred ca am facut de 10 ori mai mult..Totul a fost mult peste asteptari, si m-au incurajat toate reusitele, care au venit in serie..Cred ca am trait ceva fabulos, pina la urma..
Totul e sa inveti, din toate..Apoi sa ai curaj, si apoi sa combini toate posibilitatile, ca sa traiesti inteligent.. Pentru ca toate posibilitatile astea exista, trebuie doar sa le cauti, si sa le urmezi..Din experienta mea, si din ce mi s-a intimplat, chiar pot sa zic ca nimic nu e imposibil..Tine doar de tine daca iti doresti ceva, ca sa ti se intimple, sa actionezi, si acel ceva chiar ti se va intimpla..Pe cuvintul meu ca asa e..
Si, orice ar fi, sa nu abandonezi..Asta in niciun caz..Cind ai cite o depresie iti cauti o sperantza de care sa te agati, si continui lupta, orice ar fi..Eu stiu cum e cu depresiile astea, am trecut prin multe, dar nu le-am lasat sa ma opreasca..Am zis ca ori eu, ori ele, si na, ori m-am batut direct cu ele, ori le-am ignorat, dar nu le-am lasat sa interfereze cu drumul meu..Si asta e greu, pentru ca depresiile astea iti dau multe obsesii, mai ales daca ai imaginatie, si te asediaza, daca le lasi..Sau iti creeaza cercuri vicioase imprejur, sau cauta alte metode cretine ca sa te blocheze, ca le stiu cum actioneaza, sint foarte subtil-rele, oho..E foarte mult de spus, dar tine de tine daca vrei sa iesi cu bine, din toate..Si, daca vrei, chiar poti..Asta e absolut sigur..
In fine, nu ma dau eu profesor in arta supravietuirii, pentru ca asta depinde talentele si capacitatile fiecaruia.. Aici am spus doar cum am vazut eu lucrurile, si cum mi s-au intimplat mie, desi mult din ce am trait e foarte posibil sa aiba caracter general..Totul e sa vrei cu adevarat, si ele chiar se vor intimpla..Asta sigur..Garantez.

1 comment:

  1. :)
    Bai... :), bun ...asa...deci merge..
    July,
    2014 ...
    Tot Duminica.

    ReplyDelete