Saturday, July 19, 2014

Fiintele din mine


O sa mai fac tablouri de astea, cu mousul, ca de bou nu mi-am cumparat o tableta de aia grafica, ca na, n-au fost vremurile prea permisive..Cre'ca desenele astea ma fac sa-mi retraiesc dorintele mele secrete sa fiu artist, de pe cind eram in generala, si desenam chestii care mie mi se pareau interesante..De la fiinte super-musculoase, pina la monstri din aia infiniti, trecind prin chestii anatomice, de toate felurile..Mie si acuma, corpul uman mi se pare o varianta erotico-artistica a realitatii, dar, daaaar, o forma de arta..Imi plac curbele, si felul cum pot fi combinate, ca sa construiesti forme posibile..Imi plac nudurile facute de artistii absoluti, adica aia care chiar au cunoscut multe, au studiat, si analizat..Chiar obscenitatile nu ma dezgusta decit in masura in care sint stupide..In rest, orice..Doar e corpul nostru, propriu, privit in alte oglinzi, sa zic asa..
Poate, pina la urma, trecem de toate barierele inventate de altii, si construim-admirind variantele construite inainte..Totul e sa ne pastram gindurile armonic..
Detest complicatiile inutile, si stupiditatile prost argumentate, pentru ca nu despre asta e vorba..Aici, in arta asta adevarata, e ca in inginerie, adica faci, sau nu..Te dedici, si construiesti, cautind continuu, sau abandonezi, si acoperi totul cu vorbe goale..
Cind e vorba de adevar nu exista jumatati de masura..Ori esti, ori nu esti..
Zic asta din frustrare, pentru ca a trebuit sa ma compar, de multe ori cu tot felul de specii..Si asta a fost destul de umilitor, sincer..Si nu mai pot, si nu mai vreau..Uneori ma gindesc daca e bine sa fiu atit de singur, in toate..Dar a fost alegerea mea..Poate ca a fost bine..Si, daca chiar analizez, realizez ca chiar a fost bine.. Da, pentru ca mi-a facut bine fiintei mele, aleia profunde..Pentru ca s-a regasit pe sine, asa cum e..In toate, si in tot..Stiu ca pot parea ultra-orgolios in asta, dar chiar nu sint, decit in masura in care m-am regasit pe mine in ce am facut, eu ala adunat aici, ca fire, printre toate..
Fiinta mea autentica e in geometriile construite..Aici sint lumile mele, cele care au parametrii lor, si care isi cauta echilibrul, cel de dincolo de instabilitatile fiintelor..Imi caut in determinarile astea ceva ce sa fie parte din echilibrul stabil al tuturor celorlalti, daca pot sa spun asa..Aici e ce sint, cumva, eu, inca..

No comments:

Post a Comment