Tuesday, July 22, 2014

Ginduri posibile

Mai sint pus asa, in situatii ciudate..Si caut sa le rezolv, cum pot, gindindu-ma la ceva ce a fost, sau ar putea fi..Asa..Eu, singur, si eu in fata lumii asteia..Care sa fie, vreodata capabil sa..
Eu am fost intotdeauna cel mai singur, cred..Cel mai singur din toti cit au putut exista vreodata..Omul care, si caruia i s-au putut intimpla absolut toate..O, da..Cel atacat din absolut toate pozitiile imaginabile..
Acuma sint mai linistit, cumva, asa, pentru ca am trecut peste toate..Si nu pentru ca chiar as fi fost mai bun, sau cel mai in masura sa trec peste toate chestiile..Nu..Pentru ca sincer, unii sint mai buni ca mine, pe anumite directii..Nu concurez cu anumite capacitati speciale, si specializate..Nu am determinarile specifice..Nu stiu ce stiu ei..Ce stiu eu e altceva..Nu concurez cu capacitatile celor de acum..Ei ar putea fi specializati pe anumite directii, si e firesc sa fie asa..
Eu sint ce sint pe determinarile mele..Pentru ca la conceptie, si detaliu nu cred ca sint multi..Fara sa ma laud.. Stii ce ar fi interesant? Sa ne comparam in ce am facut..Asa, toti, cu toti..Poate ca o sa pun poze cu modelele facute de mine..Asa, ca sa fie, ca m-am saturat de personaje infantile..Am o experienta canadiana din 97, si am trecut prin multe..
In fine, toti, si toti..Sintem fiinte care ne mai privim in ochi, si ne spunem lucruri..Dar. Remember, I'm still, and still doing stuff that is..Life is a version of ourselves..
Ma mai gindesc la ceva ce ar putea fi, inca..

No comments:

Post a Comment